Jås Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 Da har jeg pakka en og stikker i posten med den.. Målte den til rundt 970.
Pedi Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Skrevet Januar 19, 2012 Da har jeg pakka en og stikker i posten med den.. Målte den til rundt 970. Makan til service!!! Takk for det!
joachim sørlie Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 Er det noen sak når man har så hyggelig folk her på Bimmers? bra du fikk tak i noen da!
Emihol1 Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 fantastisk interessant å lese! meget gjennomført prosjekt og tråd!!
Pedi Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Skrevet Januar 19, 2012 fantastisk interessant å lese! meget gjennomført prosjekt og tråd!! Takk for det, hyggelig at du liker det du ser.
Pedi Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Skrevet Januar 19, 2012 Nå er det en sensor på vei i posten, takk Jås, for det! Det var veldig hyggelig og god service! Foruten dette, så hadde jeg meg en kjøretur til helt sør på Karmøy til Integrale i dag, der jeg fikk låne med meg hans brors sensor - slik at jeg kunne få prøve den. Dette er også fantastisk at han er villig til å stole slik på en ukjent person, at han faktisk låner ut deler av brorens bil!! Helt sjokkert, og utrolig takknemlig. Når jeg kom hjem, måtte jeg selvsagt smelle den rett i og prøve. Men det skjer ennå ingen ting. Så at sensoren var defekt, det var den uansett - men å få tak i en "ny" hjalp meg "bare" ett skritt videre. Jeg må jo innrømme at jeg var ganske sikker på at det skulle skje litt med ny sensor. Så nå er det vel egentlig å sette i gang med feilsøking som gjelder. Det blir etter avsluttet jobbperiode, for jeg fikk melding i kveld om utreise lørdag. Så da får vi jo se om det blir noe av... I morgen blir det nok ikke noe garasjebesøk - må ordne opp i ting og tang før avreise. Så neste update blir i februar desverre... Men takker for alle som er innom her go kommenterer, det er morro å se andre dele min glede! Over og ut fra Retrogarasjen!
Steven Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 Jeg kan også bekrefte at Eivind(Integrale) er ekstremt behjelpelig og veldig flink Har du noen tanker om hva som er neste prøvepunkt i feilsøkinga da?
Pedi Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Skrevet Januar 19, 2012 Første bud er nå å sjekke at styresentral får referansesignal inn. Og så er det å begynne å måle inn/ut av styresentral, for å finne status der før videre feilsøking.
Pedi Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Skrevet Januar 20, 2012 Har et spørsmål til allmenheten her: Som dere vet, så er fargen på bilen min "brun", med shadowline listverk. Vinduene mine er grønn-tonet. Planen i utganspunktet var å montere lys (ikke mørk mafia-look) sotefilm på alle ruter (foruten frontrute selvsagt), for å få en litt mørkere og tøffere look. Men jeg er litt i tvil. Noen som har en mening om dette? Det er fint med grønne vinduer, men det og litt tøft med sotede vinduer...
winchester Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 Må skaffe deg bronze vinduer sånn som jeg har... Visst ikke, helt klart grønne vinduer.
Pedi Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Skrevet Januar 20, 2012 Får ikke ny frontrute i bronze, er tomt på lager, kun grønn med blå kant. Og jeg vil ikke ha grønn frontrute og bronze sidevinduer...
winchester Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 Da blir det fort litt verre. Men om du har en "vote", så stemmer jeg grønn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå