Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Nå er det en sensor på vei i posten, takk Jås, for det! Det var veldig hyggelig og god service!

Foruten dette, så hadde jeg meg en kjøretur til helt sør på Karmøy til Integrale i dag, der jeg fikk låne med meg hans brors sensor - slik at jeg kunne få prøve den. Dette er også fantastisk at han er villig til å stole slik på en ukjent person, at han faktisk låner ut deler av brorens bil!!

Helt sjokkert, og utrolig takknemlig.

Når jeg kom hjem, måtte jeg selvsagt smelle den rett i og prøve. Men det skjer ennå ingen ting. Så at sensoren var defekt, det var den uansett - men å få tak i en "ny" hjalp meg "bare" ett skritt videre. Jeg må jo innrømme at jeg var ganske sikker på at det skulle skje litt med ny sensor. Så nå er det vel egentlig å sette i gang med feilsøking som gjelder. Det blir etter avsluttet jobbperiode, for jeg fikk melding i kveld om utreise lørdag. Så da får vi jo se om det blir noe av...

I morgen blir det nok ikke noe garasjebesøk - må ordne opp i ting og tang før avreise. Så neste update blir i februar desverre...

Men takker for alle som er innom her go kommenterer, det er morro å se andre dele min glede!

Over og ut fra Retrogarasjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et spørsmål til allmenheten her:

Som dere vet, så er fargen på bilen min "brun", med shadowline listverk. Vinduene mine er grønn-tonet.

Planen i utganspunktet var å montere lys (ikke mørk mafia-look) sotefilm på alle ruter (foruten frontrute selvsagt), for å få en litt mørkere og tøffere look.

Men jeg er litt i tvil.

Noen som har en mening om dette?

Det er fint med grønne vinduer, men det og litt tøft med sotede vinduer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...