Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337

Anbefalte innlegg

Skrevet
Da har jeg pakka en og stikker i posten med den..:) Målte den til rundt 970.

Makan til service!!!

Takk for det!

Skrevet
fantastisk interessant å lese! meget gjennomført prosjekt og tråd!!

Takk for det, hyggelig at du liker det du ser.

Skrevet

Nå er det en sensor på vei i posten, takk Jås, for det! Det var veldig hyggelig og god service!

Foruten dette, så hadde jeg meg en kjøretur til helt sør på Karmøy til Integrale i dag, der jeg fikk låne med meg hans brors sensor - slik at jeg kunne få prøve den. Dette er også fantastisk at han er villig til å stole slik på en ukjent person, at han faktisk låner ut deler av brorens bil!!

Helt sjokkert, og utrolig takknemlig.

Når jeg kom hjem, måtte jeg selvsagt smelle den rett i og prøve. Men det skjer ennå ingen ting. Så at sensoren var defekt, det var den uansett - men å få tak i en "ny" hjalp meg "bare" ett skritt videre. Jeg må jo innrømme at jeg var ganske sikker på at det skulle skje litt med ny sensor. Så nå er det vel egentlig å sette i gang med feilsøking som gjelder. Det blir etter avsluttet jobbperiode, for jeg fikk melding i kveld om utreise lørdag. Så da får vi jo se om det blir noe av...

I morgen blir det nok ikke noe garasjebesøk - må ordne opp i ting og tang før avreise. Så neste update blir i februar desverre...

Men takker for alle som er innom her go kommenterer, det er morro å se andre dele min glede!

Over og ut fra Retrogarasjen!

Skrevet

Jeg kan også bekrefte at Eivind(Integrale) er ekstremt behjelpelig og veldig flink :)

Har du noen tanker om hva som er neste prøvepunkt i feilsøkinga da?

Skrevet

Første bud er nå å sjekke at styresentral får referansesignal inn. Og så er det å begynne å måle inn/ut av styresentral, for å finne status der før videre feilsøking.

Skrevet

Har et spørsmål til allmenheten her:

Som dere vet, så er fargen på bilen min "brun", med shadowline listverk. Vinduene mine er grønn-tonet.

Planen i utganspunktet var å montere lys (ikke mørk mafia-look) sotefilm på alle ruter (foruten frontrute selvsagt), for å få en litt mørkere og tøffere look.

Men jeg er litt i tvil.

Noen som har en mening om dette?

Det er fint med grønne vinduer, men det og litt tøft med sotede vinduer...

Skrevet

Får ikke ny frontrute i bronze, er tomt på lager, kun grønn med blå kant. Og jeg vil ikke ha grønn frontrute og bronze sidevinduer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...