Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

har du bilder av intercooleren som er orginal? lurer på og selge den cooleren jeg har fra 545en og kjøpe en som passer litt lettere uten og kappe så mye i bilen;)

Nei har ikke bilder av den.

Delene til E28en er stuet bort oppe på loftet i garasjen, og den står litt langt inne - for delene er systematisk stuet bort med tanke på rekkefølge monteringsmessig (tro det eller ei, men jeg måtte nesten være litt nazi - siden jeg har 2 stk E28 ribbet, samt en E21 i deler på loftet i garasjen..)

Skal ta bilder til deg så fort jeg kommer til den intercooleren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt, et lite stemningsbilde som viser hvordan min verden ser ut, når alle ungene og madammen har sovnet - og når jeg kun har stemningslys på i garasjen og tar nattarøyken... :wink:

zpw6djhu8wjtgu60ad65.jpg

I dag blir siste oppdatering på en stund. Jeg reiser på jobb i morgen, og tok derfor E28en på en liten luftetur...

42gcsj1orwn2ya5xw11m.jpg

Det var faktisk litt godt å se den i dagslys, på egne hjul, igjen...

hq37wt72suzdoh3lmc7g.jpg

Så nå har den fått en ny plass å stå i garasjen en stund...

xf72uivl14xvz3zmudor.jpg

Og hvorfor???

Nja, det må jo være en gooood grunn...

Vel, E21'en har endelig krøpet utav carporten...

isestb2z1085dt1dnoas.jpg

Vel, E28en blir ikke glemt - bare satt litt på is. Tror jeg, vi får se hvordan progressen på E21en blir.... Må pleie litt jobb og familie også...

For de som kunne finne denne E21 litt interessant, sjekk ut tråden om E21en min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og mye mere ribbet skal den bli, Winchester... :) Det vil nok kun være torpedovegg som blir urørt...

2 uker på jobb ja, hjemme igjen den 18 januar ca.... Så da blir det litt jobbing i garasjen på dagtid mens ungene er på skolen, mens kveldene blir med familie tenker jeg. Så den typiske ungdom-og-single progressen vil det desverre ikke bli, men noe vil jo skje da. Får bare ta tida til hjelp... Bilder vil nå komme hele veien, for jeg elsker jo bilder selv... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...