Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Da får jeg vel stille meg i rekken av gratulanter da! :)

Er skikkelig milepæl dette, det hjelper nok bra på motivasjonen.

Takk for det. Er normalt sett ikke noe "big deal" det med oppstart, men denne gang var det en fantastisk følelse. Har vel aldri kødda så mye med å få start på en Motronic motor før i hele mitt liv... Og så var det bare en eneste ledning. Det værste er jo at den var koblet korrekt i utgangspunktet, men jeg fjernet den når jeg ryddet opp i ledningskaoset. Det var en god milepæl å nå, ingen tvil om det. Typisk nok, så reiser jeg på jobb i kveld ;)

Én ting er nå sikkert Ivar, og det er at vi to SKAL få med oss noen treff i sommer nå som du fikk start på B7´en :D

E30,E21,E24 og E28meet :D[-o<

Det er 2 treff jeg virkelig har lyst til å få med meg: E28-låven treffet 2012 og E30meet... Så jeg får håpe at jeg klarer å få bilen klar til de to treffa i sommer, det hadde vært morro. Er jo spent på hvordan den blir tilslutt, og hva folk syns om den "live". Dere vet jo hvor bra mye kan se ut på bilder, men virkeligheten er jo en brutal sannhet - så time will show...

Skal bli morro dette Per Øivind, meg og deg - gamlagutta - side by side... ;)

Utover dette så må jeg få takke for alle hyggelige tilbakemeldinger. Det var en fantastisk god følelse å høre at det var liv i den - til slutt. Skal bli så deilig å få på eksos og kjølesystem, slik at jeg kan flytte på den for egen maskin. Den begynner å bli tung å trille på etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattulerer med oppstart! Altid morro når det starter:)

Vis du og Per Ø skal på e30 meet så skal jeg hvertfall dit:-D forhåpentligvis er andungen helt ferdig da:)

Takk, ja det var godt å høre lyden i den... ;)

Det hadde vært knall om vi kunne treffes igjen ja, bare denne gang i hver vår bil! Kunne ha blitt en fin rekke med E28er da... ;)

Hadde vært morro å se Schulz'en igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekk lesing og tråd dette her. Mye interessant og lærerikt. Kommer til å følge med 'till the end :-)

Takk for det...

Ser du har "riktig" bil iallefall, E24 er jo aldri feil.. ;) Har faktisk sååååå lyst på E24 selv, men har innfunnet meg med at jeg ikke skal ha flere enn 2 "lekebiler"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg vel stille meg i rekken av gratulanter da! :)

Er skikkelig milepæl dette, det hjelper nok bra på motivasjonen.

Takk for det. Er normalt sett ikke noe "big deal" det med oppstart, men denne gang var det en fantastisk følelse. Har vel aldri kødda så mye med å få start på en Motronic motor før i hele mitt liv... Og så var det bare en eneste ledning. Det værste er jo at den var koblet korrekt i utgangspunktet, men jeg fjernet den når jeg ryddet opp i ledningskaoset. Det var en god milepæl å nå, ingen tvil om det. Typisk nok, så reiser jeg på jobb i kveld ;)

Én ting er nå sikkert Ivar, og det er at vi to SKAL få med oss noen treff i sommer nå som du fikk start på B7´en :D

E30,E21,E24 og E28meet :D[-o<

Det er 2 treff jeg virkelig har lyst til å få med meg: E28-låven treffet 2012 og E30meet... Så jeg får håpe at jeg klarer å få bilen klar til de to treffa i sommer, det hadde vært morro. Er jo spent på hvordan den blir tilslutt, og hva folk syns om den "live". Dere vet jo hvor bra mye kan se ut på bilder, men virkeligheten er jo en brutal sannhet - så time will show...

Skal bli morro dette Per Øivind, meg og deg - gamlagutta - side by side... ;)

Utover dette så må jeg få takke for alle hyggelige tilbakemeldinger. Det var en fantastisk god følelse å høre at det var liv i den - til slutt. Skal bli så deilig å få på eksos og kjølesystem, slik at jeg kan flytte på den for egen maskin. Den begynner å bli tung å trille på etterhvert ;)

Du må ikke glemme alle ungguttene som har E28 :wink:

Uansett så gleder jeg meg som en liten unge, og håper vi begge to har fri når treffene er!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har iallefall fri når E30meet finner sted, og jeg satser jo på at Taxibjørn fikser det slik at Låven-treffet treffer på min friperiode.... Det er jo Låven-treffet som er hovedmålet, E30meet ligger nok hakket bak ;) (No offence gutter, hehe..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...