Pedi Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Har prøvd å annonsere under ønskes kjøpt, men innbiller meg at det gjerne er lettere å prøve her: Jeg er på jakt etter en startmotor fra en M70 V12. Noen som har en til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 hvorfor m70 ? har en til m30 om du trenger til din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 Takk for tilbudet, men akkurat nå er jeg på jakt etter en V12-starter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terminator Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 sjekk : bildelsbasen.se . Fra 500-1000 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 Takk for tipset, Svein Egil. Skal sjekke opp der i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terminator Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Snakket med ein i stavanger som muligens hadde. Han skulle rote litt i delene sine når han kom hjem fra jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 Fekk akkurat tak i fra Tyskland, så den er vel i posten når jeg kommer hjem fra jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 en fryd å lese tråden skikkelig arti med oppstart !! Stå på videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 en fryd å lese tråden skikkelig arti med oppstart !!Stå på videre x2! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakimh Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 nettopp ferdig med 83 sider og jeg må bare si at det var en fornøyelse og lese. og det var veldig kjekt at du har så mye info om det du gjør og hvordan det gjøres..... følger med videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Herlig å høre rusket oppstart av m30 uten lmm eller noen ting:) Vekker minner fra oppstarten av min m106 i fjor:) Meeen.. Hva skal du med m70 starter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 en fryd å lese tråden skikkelig arti med oppstart !!Stå på videre x2! Takk for det! nettopp ferdig med 83 sider og jeg må bare si at det var en fornøyelse og lese. og det var veldig kjekt at du har så mye info om det du gjør og hvordan det gjøres..... følger med videre Kjekt å høre, er nettopp kommet hjem fra jobb nå, så satser på å fortsette litt i neste uke. så stay tuned... Herlig å høre rusket oppstart av m30 uten lmm eller noen ting:) Vekker minner fra oppstarten av min m106 i fjor:)Meeen.. Hva skal du med m70 starter? Ja, det var godt å høre at det endelig var liv i den. M70 starter? Tenkte å bruke den på motoren min, den er på 2.2 kW - den orginale er jo "bare" på 1,5 kW... Ikke feil det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 da gleder jeg med til update! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 noe "vits" i å ha en kraftigere starter da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 Alltid bedre å ha krefter i reserve. Min starter som står i er dårlig, så den må byttes. Så da er det jo bedre å putte i en kraftig en, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå