Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Fantastisk Pedi!!! :-D

Denne tråden er bare en fryyyyd og se og lese i :-)

Og ikke minst evig kjekt du slapp og demontere motor ( foreløpig ), olje trykket holdt mål!!! :-)

Stå på videre, og gleder meg til videre status :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen mekking i dag, men var jo så pent vær at jeg nesten måtte se om det var liv i driten. Og det var det jo, sånn ca....

Ikke godt å få noen inntrykk uten ruter osv, men gikk nå fremover iallefall. Tråkka litt på for morro skyld, var kvikk i responsen - men ville på en måte ikke bygge opp turbotrykk. Får forske litt på det senere. Main problem nå, er jo at når jeg kom tilbake var oljetrykk på tomgang lik null. NULL! Så vetta faen, ingen ulyder i motor ennå - så får se hva som skjer etterhvert.

Pernezz filmet en liten snutt når jeg kom tilbake, ikke noe særs spennende. PS! Ikke heng dere opp i "skvink-skvonk-lyden", er noe bremsebåndgreier som jeg ikke har tatt i enda...

th_IMG_1261-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er sikker på at målingene var innenfor toleranse med de specs jeg hadde for hånd. Men neste steg er å ta ned bunnpanna ved en annen anledning, for å sjekke om jeg kan skvise inn et sett med overdim lagre...

men uansett, det var fint å få litt vind i håret ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er sikker på at målingene var innenfor toleranse med de specs jeg hadde for hånd. Men neste steg er å ta ned bunnpanna ved en annen anledning, for å sjekke om jeg kan skvise inn et sett med overdim lagre...

men uansett, det var fint å få litt vind i håret ja ;)

overdim tror jeg nok ikke du kan. men ville sjekket høye fordet, når du monterte kam, så regner jeg du sjekket att den ikke lå og slang inni "lagerbanene" sine ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig har du kontroll på dette, men det er ikke måleren din som er feil på da?...

Manometeret er helt "nytt", samt at jeg har jo Alpina-instrumentet i tillegg... Så burde ikke være noe der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...