///MoePower Skrevet April 22, 2012 Skrevet April 22, 2012 Bilen står nå hos meg, i påvente av å bli demontert.. Motor og gir skal over i en sliten E30 av noe slag og herjes i filler på bane! Avgjørets time har kommet.
Thunegutt Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 Du har oljetrykk på Suzuki`n? Da får du heller mekke på Cupini styret å jørr resten av sykkelen klar, så får vi cruise litt på 2 hjul
fizn Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 Cupini Haha, husker tilbake i "gamle dager" når det var inn!
fizn Skrevet April 28, 2012 Skrevet April 28, 2012 Denne er virkelig solgt denne? Doffen sa værtfall det i går...
tommyheimberg Skrevet April 28, 2012 Skrevet April 28, 2012 Får nå virkelig ikke håpe de hvertfall Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
Mjørgen Skrevet April 28, 2012 Skrevet April 28, 2012 Bilen er sikkert lakka ferdig og snart på veien tror jeg! Siden han ikke har tid å updatere;-)
Pedi Skrevet April 28, 2012 Forfatter Skrevet April 28, 2012 Ingen lakk, Jørgen, det er nå helt sikkert. Desverre. Da hadde det nok vært bilder av det for lenge siden.... Nå er det kun en ting som gjelder, nemlig E36. Jeg har vel endelig kommet ut av "skapet", og ser vel at det er bedre å skru på en bil som det faktisk finnes eksemplarer av uten den helsikes rusta. So this is the new era... Ikke no mere gammelt drit. Satser på å få inn noen kroner her etterhvert, så kan jeg forhåpentligvis avansere til ultimo E46...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå