dopha Skrevet Desember 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2010 Har ikke vært så mye tid til å oppdatere her. Julen tar opp endel av tiden,hehe. Men har no fått gjort litt med bilen. Fått montert en del i fronten, med ny mfanger, ny grill, nye grøftelys og ny grillramme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopha Skrevet Desember 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopha Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2011 Ser ut som motor-prosjektet blir litt større enn eg først hadde planlagt. Mye inspirasjon å hente her på forumet og da baller det liksom litt på seg, hehe. Så nå har jeg fått fatt i en ekstra maskin (fortsatt m50b20). Så da blir denne overhalt og turbo blir bygget på denne. Det blir noe sånt som dette: -Større dyser -Honing, oringing, og planing av blokk -Bytte av det meste av pakninger og lagre. og stempelringer Kommer nok til å kjøre litt mer trykk enn først planlagt Legger ved noen bilder av et par timers arbeid i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopha Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2011 Ligger ut noen bilder av bilen, når den er ferdig rettet og nyvasket Det snødde når eg tok bildene, så det er ikke flassing i lakk på fronten, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Noe liv i denne eller? Jeg vurder også turbo på min 320IC, men tror jeg vil ha 325 motor først kanskje, så får bare se etterhvert. Kult prosjekt ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå