325ixx Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Dotz Mugello du har på bildene der? Fin ix du har! Testa uten øyelokka? Jeg monterte øyelokk på min gamlebil når jeg var 18, men etterhvert som åra gikk ble de demontert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixx Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2010 Dotz mungello ja:) har har testa uten, men eg likar den best med. spørst om eg må bli litt eldre for og synst motsatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixx Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2010 mugello* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Flotte felger Hehe, ja, alder har vell noe å si Er ikke mer enn 21 selv, handler vell mye om smak og behag også vil jeg tro. Ser mer trøtt enn sint ut med senkere egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixx Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2011 Bilen står no forøvrig i i garasje og blir ikkje brukt som kvardagsbil lenger, har tenkt litt og gjere litt på det framover? noen som har noko idear som kunne hvert gjort? Har lurt litt på greenrør fra koed samt scorpion effektanlegg( noen som har dette? blir det fin lyd eller meir bråk? kanskje nokon har eit lydklipp? ) Kanskje m-tech 1 bakfangar og front? ( hvor få tak i dette?) svart m3 skinn? kom med idear viss nokon har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 Er ikke så mange igjen av disse ix ene så behold den som den er . Da får du mest igjen for den da du selger den . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixx Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 noen som har noen formeining om meir senk? står no 40mm i front og org bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 hadde ikke skadet og sluppet den mer ned, gå for noe justerbart så kan du prøve deg frem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Du får "ufine" vinkler på knutene fremme med mer senk, og de er ikke billig å kjøpe nye etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixx Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 ja veit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå