yeahE39 Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 hadde en skikkelig opptur idag! satt meg i bilen og plutselig starta viftene til varmeapparatet.. utrolig rart! men jææævlig deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Låner denne tråden litt.Har en e39 som vifta blåser mye og lite omhverandre på, både når jeg kjører og når jeg står stille. Selv om jeg har den på minimal styrke så kan den blåse med middels styrke lenge, og så dabber den av... Går litt opp og ned av seg selv. har manuelt klimapanel, med vri knapper. Er det motstand jeg må bytte da, eller er det noe annet. prøv og bytt motstad, har lest her inne at det er motstanden som er feil i 95% a alle tilfellene med vifte problemer. koster 500kr på schmiedmann, mye billigere enn GS og KOED Ok, da skal jeg gjøre det. Så forresten at den koster 450 kr på koed. Sikkert noe tilbude de har nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nartho Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 varmeappartet mitt er det også noe feil med... det bråker noe jævlig men blåser nesten ingenting. det blir varmt, men det er ikke noe mellom ting enten altfor varmt eller altfor kaldt. noen som vet hva dette kan komme av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå