AndreasBr Skrevet Desember 11, 2010 Skrevet Desember 11, 2010 Flere som synes det er alt for mildt nå? (Les mellom linjene -> Faen ta saltbilen)
FTE Skrevet Desember 11, 2010 Skrevet Desember 11, 2010 Flere som synes det er alt for mange teite topics på Bimmers om dagen?
Markus E30 Skrevet Desember 11, 2010 Skrevet Desember 11, 2010 Flere som synes det er alt for mange teite topics på Bimmers om dagen? ja
AndreasBr Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Skrevet Desember 11, 2010 Flere som synes det er alt for mange teite topics på Bimmers om dagen? ja Det som er morsomt er at man skulle tro det var mange flere på bimmers enn det egentlig er.. Virker som det omtrent ikke er aktivitet her i det hele tatt... Om folk ikke gidder svare, eller ja.. Bare ikke gidder svare vet jeg ikke
AndreasBr Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Skrevet Desember 11, 2010 Flere som synes det er alt for mange teite topics på Bimmers om dagen? ja Det som er morsomt er at man skulle tro det var mange flere på bimmers enn det egentlig er.. Virker som det omtrent ikke er aktivitet her i det hele tatt... Om folk ikke gidder svare, eller ja.. Bare ikke gidder svare vet jeg ikke
Hawkon88 Skrevet Desember 11, 2010 Skrevet Desember 11, 2010 Flere som synes det er alt for mange teite topics på Bimmers om dagen? ja Rart at det alltid er døgnfluene (og døgnfluen som aldri forsvant, Zibiri) som poster totalt uinteressante ting..
CV-Erik Skrevet Desember 11, 2010 Skrevet Desember 11, 2010 Dette kan du vel heller ta i tulletråden.. totalt unødvendig tråd..
AndreasBr Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Skrevet Desember 11, 2010 Hvorfor i HELVETE skal jeg ta ting i tulletråden som jeg ikke anser som tull? SLUTT å les om det plager deg! Det gjelder alle andre som kommer med slike kommentarer også.
noekult Skrevet Desember 11, 2010 Skrevet Desember 11, 2010 1. Hey! Du er naboen min jo. Jeg bor ca. 5 min. gåtur fra Hasle. 2. Gunnar, forumadministrator og eier av forumet, har bestemt at "poengløse" emner skal taes opp i Tulletråden, som er Bimmers.no sin "Off Topic" seksjon. Og som du kan se av reaksjonene her så er det tydelig at denne tråden er unødvendig... Hawkon: "Døgnflua som aldri forsvant"
Kristian Skrevet Desember 11, 2010 Skrevet Desember 11, 2010 Hvorfor i HELVETE skal jeg ta ting i tulletråden som jeg ikke anser som tull? SLUTT å les om det plager deg! Det gjelder alle andre som kommer med slike kommentarer også. tosk. må si du og en annen bruker med navn maddafakka eller noe i den dur tar kaka i å komme med meningsløse innlegg.
Superbeetle Skrevet Desember 11, 2010 Skrevet Desember 11, 2010 Ikke bare meg som har bemerket trådstarters mange innlegg altså!...like greit at jeg klarte å holde igjen litt tidligere idag da..hehe Men for all del, lov å være ivrig og ha lyst å få opp stemningen her inne litt...
Anbefalte innlegg