Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Flere som synes det er alt for mange teite topics på Bimmers om dagen? :clap:

ja #-o

Det som er morsomt er at man skulle tro det var mange flere på bimmers enn det egentlig er.. Virker som det omtrent ikke er aktivitet her i det hele tatt... Om folk ikke gidder svare, eller ja.. Bare ikke gidder svare vet jeg ikke :)

Skrevet

ja #-o

Det som er morsomt er at man skulle tro det var mange flere på bimmers enn det egentlig er.. Virker som det omtrent ikke er aktivitet her i det hele tatt... Om folk ikke gidder svare, eller ja.. Bare ikke gidder svare vet jeg ikke :)

Skrevet

ja #-o

Rart at det alltid er døgnfluene (og døgnfluen som aldri forsvant, Zibiri) som poster totalt uinteressante ting..

Skrevet

Hvorfor i HELVETE skal jeg ta ting i tulletråden som jeg ikke anser som tull? SLUTT å les om det plager deg! Det gjelder alle andre som kommer med slike kommentarer også.

Skrevet

1. Hey! Du er naboen min jo. Jeg bor ca. 5 min. gåtur fra Hasle.

2. Gunnar, forumadministrator og eier av forumet, har bestemt at "poengløse" emner skal taes opp i Tulletråden, som er Bimmers.no sin "Off Topic" seksjon. Og som du kan se av reaksjonene her så er det tydelig at denne tråden er unødvendig...

Hawkon: "Døgnflua som aldri forsvant" :lol:

Skrevet
Hvorfor i HELVETE skal jeg ta ting i tulletråden som jeg ikke anser som tull? SLUTT å les om det plager deg! Det gjelder alle andre som kommer med slike kommentarer også.

tosk.

må si du og en annen bruker med navn maddafakka eller noe i den dur tar kaka i å komme med meningsløse innlegg.

Skrevet

Ikke bare meg som har bemerket trådstarters mange innlegg altså!...like greit at jeg klarte å holde igjen litt tidligere idag da..hehe :lol:

Men for all del, lov å være ivrig og ha lyst å få opp stemningen her inne litt...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...