steezo Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 hmm har ingen anelse hva det kan være verdt. er det tett? manuelt eller el?
steezo Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 Vis du kan gi meg en god pris på kompl. interiør med høytallere og kompl cabtak så kan jeg hente, demontere selv om det står på det. hehe
Testpiloten Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Skrevet Januar 16, 2011 var fangere solgt?Trenger evt en grill list (hvis den er facelift nyre form) edit: Passer coupe/cab) sideskjørt til touring? De er nok solgt desverre. Grillen er ikke gavekort. Sideskjørtene er jeg usikre på om passer men kan sjekke senere, sitter med mobilen nå.
Testpiloten Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Skrevet Januar 16, 2011 hmm har ingen anelse hva det kan være verdt. er det tett? manuelt eller el? Det er elektrisk selvsagt Bakruta er defekt men resten er i bra stand. Byr du meg 1000 kr er det ditt. Det må være billig eller hva? Interiøret er mest sannsynlig solgt.
Testpiloten Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Skrevet Januar 18, 2011 Har fortsatt igjen, * Komplett karrosseri * Forskjermer * Panser * Bakluke * Sideskjørt * Soft top
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå