Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Her var folk flinke til å konkludere med rådebank uten å ha noe som helst grunnlag for det synes jeg...

Regner med det er meg du sikter til.. Vel nå har jo ikkje eg vært å hørt på motoren in real life, men har hørt flere tilfeller av rådebank. I det arbeidsområde (1500 - 2500 ) Er det først en hører det. Derfor eg nevner det kan være dette som er problemet. I tillegg er det akkurat slike lyder som trådstarter beskriver.

Høres det ut som dette er det Bad news...

Skrevet

Lyden er ikke slik. Det er kakler mer enn det tikker i den videoen etter min mening. Det er en mye lysere tikkelyd som kommer. Jeg har ikke noe mistanke med motoren da det høres ut som det kommer fra området rundt turboen. Så inntil området rundt der er frisktmeldt, så er motoren utelukket. Skal prøve med skrujernet og prøve å tette eksosflensen midlertidig for å sjekke om det bedrer problemet.

Kan wastegaten lage slik lyd om den er helt gåen? Altså at stanga ligger å klapprer eller noe?

Skrevet

Sjekk pakninger rundt turbo, grenrør og innsug.. Sjekke at alle bolter er skrudd til på grenrøret?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...