ohmohm Skrevet Desember 12, 2010 Skrevet Desember 12, 2010 Hei, må bytte veivsensoren på min e39 523i. Lurer på å bestille denne delen selv på gs bildeler, deretter skifte dette selv. Spørsmålet er om feilen (gule varseltrekanten) vil forsvinne automatisk når jeg har skiftet delen, eller må jeg gå opp til ett BMW-verksted å få nulle ut den den gamle feilen? Noen som har gjort dette før ? Takk for svar !
Ballder Skrevet Desember 12, 2010 Skrevet Desember 12, 2010 Den gule varsel trekanten er da unektelig en indikasjon på at antispinn er utkoblet.
JENSSEN Skrevet Desember 12, 2010 Skrevet Desember 12, 2010 feil skal egentlig forsvinne når du har byttet def deler;)
ohmohm Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Skrevet Desember 12, 2010 Jeg får bytte veivsensoren selv, så får jeg se om feilen forsvinner av seg selv. Når det har vært problemer på veivsensoren før, så har det vært muligheter å nulle denne ut, så har bilen starten / gått veldig fint. Men når vi skulle nulle ut veivsensoren nå for noen dagar siden, så var det ikke muligheter for å slette feilen. Den gule varseltrekanten er ikke kun for antispinn, men jeg skulle gjerne likt å vite alle symptoner denne slår ut på.
e3978 Skrevet Desember 12, 2010 Skrevet Desember 12, 2010 Har nå hatt gåen sensor på min e39, men det kom da ikke opp noen 3kant...
Haug530D Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 Har nå hatt gåen sensor på min e39, men det kom da ikke opp noen 3kant... Samme her, men er det ikke en rød varseltrekant også som skal indikere motorfeil?
e3978 Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 Det kommer ikke opp noe varsel om sensoren ryker...
Haug530D Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 Det kommer ikke opp noe varsel om sensoren ryker... Nei, er klar over det. Uansett så forvekslet jeg det hele med Gul og rød oljekanne lys
svart Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 Har akkurat byttet kam og veiv sensor på min. Bestilte de fra koed uorginalt, men fikk trøbbel med veivsensoren. Fikk byttet med orginal bmw fra koed. Men når jeg kjørte med den uorginale var bilen vanskelig å starte og kubbet som regel når den ble satt i drive. Kjørte med den noen dager, men fikk ikke opp noe lys ang motorfeil. 98 523ia. Angrer på at jeg ikke kjøpte orginalt fra starten av.Ellers så lyser den gule trekanten heeele vinteren på min
Haug530D Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 Har akkurat byttet kam og veiv sensor på min. Bestilte de fra koed uorginalt, men fikk trøbbel med veivsensoren. Fikk byttet med orginal bmw fra koed. Men når jeg kjørte med den uorginale var bilen vanskelig å starte og kubbet som regel når den ble satt i drive. Kjørte med den noen dager, men fikk ikke opp noe lys ang motorfeil. 98 523ia. Angrer på at jeg ikke kjøpte orginalt fra starten av.Ellers så lyser den gule trekanten heeele vinteren på min Akkurat det samme som meg, bortsett fra at jeg kjøpte uorginal fra Motortechnik, når det gjelder den gule lampen så har jeg vokst litt fra akkurat det Men det hender jo den kommer opp av og til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå