Gå til innhold

Papperboys M3 e36 banebil prosjekt selges!


Papperboy
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 273
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vel det kan bli godkjent hvis man har e-merkede lykter som er godkjente for xenon, pluss at du har el-motorer og sensorer til de så de fungerer optimalt, men hvem gjør noe sånt? :P er bare å røske ut og sette i halogenpærer hvis du må inn på visning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, har montert xenon i flere biler, det er bare å kjøpe xett som passer til riktig pæretype, så passer alle kbler om hverandre, hvis man blir stoppet og må på visning så er det bare å ta ut alt av xenon og sette i vanlige pærer igjen, er veldig lett når du først har vært borti det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Oki;) tror jeg såg bilen din i dag faktisk;) fin;) jeg jobber som banemontør. Så er i etasjen over deg;)

hehe ja stemmer nok det :)

går litt treigt her fordi jeg pluteslig bestemte meg for å ta en tur til thailand, som igjen brukte opp mye av bil pengene mine.. men tvil ikke. for hver månde kommer det ny lønn.. skal ihvertfall få til felger denna månden og montert senk :) så skal jeg på banetreff den 16 april å da må man jo ha felger å senk montert :D

lurer på å gi opp med xenon i fult lysa. gidder ikke styre med det mere :P kan like godt ha halogen der.. ingen som ser det alikevel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

da har jeg fått montert senken. det var deilig skal ta 4 hjuls kontoll i morgen.. er litt usikker på om jeg skal heve den litt eller om jeg skal ha den sånn den er nå.

her er noen bilder :)

Før senk

IMG_3191.jpg

IMG_3192.jpg

godsekseren.. jeg synes det bare ser så tøfft ut med stagget

IMG_3193.jpg

gamle demperen.. veg valgte å kjøpe nye tårn lager for da kan jeg ha demperen komplett hvis neste eier finner ut at han ikke vil ha den senka.. (hvisjeg selger den en gang om lenge lenge lenge)

problemet var at tårnlagrene jeg handlapå gs hatte ikke lange nok gjengetapper så for å få på stagget mitt så måtte jeg bruke de gamle.. men satt da de nye på de gamle demperene..

IMG_3194.jpg

noen monteringsbilder .. synes det ser jævlig kult ut med gult. vurderer å lakkere bremse kalipperene gule for å matche :P har ikke helt bestemt meg for om det blir litt harry eller ikke :P

IMG_3197.jpg

IMG_3198.jpg

IMG_3200.jpg

IMG_3199.jpg

IMG_3201.jpg

IMG_3202.jpg

IMG_3204.jpg

IMG_3205.jpg

også kommer resultatet ;) ble temmelig førnøyd men lurer litt på å heve den bare bitte litt.. får se

IMG_3208.jpg

IMG_3209.jpg

IMG_3210.jpg

IMG_3211.jpg

jeg er kjempe førnøyd med hvordan bilen kjennes ut.. den er stiv men ikke HELT sykt stiv. veldig bra kompomiss..

også synes jeg den ser drit fet ut sånn den er nå ;)

knakk også klipset som holder bakplata til baklyset (den med pærene i) så luerer på om det lir nye baklykter på meg i morgen også :)

alt skal selfølgelig godkjennes så kommer med en update på det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med senk! Det er jo alltid et stort høydepunkt!

Var det dette settet som Schmiedmann hadde tilbud på for en stund siden?

Tror det kan bli en smule "harry" med gulmalte kalippere, Ta heller å puss de ned og mal kalipperne og navet i den sølvfargen de hadde for 8år siden... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jah kjøpte den på at bil i lillestrøm ja. val ganske fornøyd. eller hva kan man liksom forvente? de solgte meg bilen til avtalt pris å ordna finansiering. bilen var ren å pen når jeg fikk den og den var som informert. så kan vel ikke akkurat kreve noe mere en det.

de var mye kulere en gs sine :) litt dyrere da.. men de er nok verdt det.. :)

tipper man ser mange med de gs felga fremover.

var sånn med de forje felga jeg hade fra gs ihvertfall.. :)

var den pakke prisen for alle 18" eller bare for depå bilde.. så ikke navnet på felgen på den pakkeprisen på tilbud der.. hvor mye måtte d ut med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...