Gå til innhold

Papperboys M3 e36 banebil prosjekt selges!


Papperboy
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 273
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

brukte mange timer i dag på å få ned eksosen en bolt som satt så jævlig kronglete til samtidig som det var sveisa rundt røret på flensen så fikk ikke pipa skikkelig på.. akkurat det er sykt mye bedre på orginal manifoldet. etter noen bøyde fastnøkkler og mye banning fikk jeg den endelig ned.. var sykt deilig.. fikk jo ikke gjort halvparten av det jeg planla i dag..

men det som gjenstår nå er å få elefantjekken min ned i garasjen og tømt servo systemet og skrudd av mellom akselen.. det er jo ikke rare jobben :) så håper å ha motoren ute iløpet av helga...

etter all banninga belønnet jeg meg selv med litt Go Cart.. har fått meg bedrift fører kort der siden jeg er reserve et lag.. så blir littg kjøre trening om dagen.. nerder også mye gt5.. har fått helt dilla på å kjøre 500pp løp på ringen online, alt fra tuning til banen bilvalg sinsykt morro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ealoken: må jo få i skikkelig motor jeg også, nytter ikke med 170hk på rin

gen neste år

Oddeinarr: vet man får m3'er stygg billig i england. Men jeg satser heller på en i god stand. Kravene til bilen er 3.2 6trinns manuell allrigth farge på interiør enten cupe med vader eller cab med hardtop. Med å da selge de tinga jeg ikke trenger så blir det ikke så galt skal du se. Kommer til å legge ut kostnader og slikt :)

Lurer også på å høre om spons noe sted ikke nødvendigvis for penger men for rabbatter rundt om... Mot litt reklame på bilen :)

Ps eksos bolter når man ikke har løfte bukk.......... SUGER...

Ser den :) du får hyle ut om du blir sittene med noe snacks du skal selge :)

er ute etter sort taktrekk,m3 bakfanger,m3 sideskjørter og vader intriør, gt splittere og gt leppe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ealoken: må jo få i skikkelig motor jeg også, nytter ikke med 170hk på rin

gen neste år

Oddeinarr: vet man får m3'er stygg billig i england. Men jeg satser heller på en i god stand. Kravene til bilen er 3.2 6trinns manuell allrigth farge på interiør enten cupe med vader eller cab med hardtop. Med å da selge de tinga jeg ikke trenger så blir det ikke så galt skal du se. Kommer til å legge ut kostnader og slikt :)

Lurer også på å høre om spons noe sted ikke nødvendigvis for penger men for rabbatter rundt om... Mot litt reklame på bilen :)

Ps eksos bolter når man ikke har løfte bukk.......... SUGER...

NSR her på forumet har også masse bra deler liggende og er til og stole på, han går det till og med og forskudds betale cash og du får fortsatt delene dine, har ingen negative erfaringer med han som jeg har med en god del andre jeg har handlet med her inne ;)

Ser den :) du får hyle ut om du blir sittene med noe snacks du skal selge :)

er ute etter sort taktrekk,m3 bakfanger,m3 sideskjørter og vader intriør, gt splittere og gt leppe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som eventuelt skal selges fra m3'en er alt av interiør, m3 speilene lykter panser bakluke osv.. det som skal selges fra 325'en er motor Med ledningsnett og grenrør, bakstillig med bremser og diffbrems (står noe borra og slissa skiver og redstuff klosser på den) eksos orginal mellompotte/kat i bra stand og rustfri katback.

mellomaksling. girkasse og kjøre computer. tror det var alt :)

forstillig skal også selges men selges uten bremser og dempere og tannstag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

har bestemt meg for motor.. blir s50b30... hvorfor??? jo det skal jeg fortelle.. i vln så er det nemmelig en klasse fra 2.5l til 3.0l og en klasse fra 3.0L til 3.5L

det ultimate målet er jo å kjøre vln eventuelt 24hr på ringen.. så da er det bedre å være størst mulig i klassen en å være midt på treet liksom... samtidig som det er lettere å bygge om:) har også lest litt på priser for å være med på vln løp.. ikke så ille faktisk... kanskje merer realistisk en jeg først trodde.. trenger bare flere sjafører :P har også funnet en langløps serie i svergie jeg har lyst til å prøve å få kjørt et løp i. Er for biler som er over 13år.. veldig lavt nivå men en god trening til langløp på ringen :) tenkte å få plukka litt på m50b25'en min i helga å finne ut hvor kompresjonen på ene sylynderen blir av.. er det greit å ordne så har jeg plutselig en motor tl salgs :)

bare en fremdrifts rapport :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...