M|Fjeld Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Følger med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2011 selfølgelig schnelle fahrer motorsport blir det kan veldig lite tysk men noe må man jo bare kunne fått hjort litt i dag jeg LIKER toppløse ting.. så har fått dratt av toppen i dag og inspisert motoren, sylyndervegger osv alt inni motoren så veldig bra ut. Fine sylyndervegger og ingen merker i noen av stemplene.. dette er da før rengjøring skal få gjort alt reint en dag denne uka.. hvis dere studerer disse bildene nedenfor nøye så ser dere at den ene ventilen ikke ligger like godt som den andre på eksos siden.. vi fikk også bekreftet dette da vi lyste inn i eksos porten og så lyset utenfor på andre siden.. ved lukkede ventiler. og etter toppen var ute så måtte det feires. viktig å holde calori inntaket nede, når man skal være en slim racing sjafør til sommeren. hver kilo jeg går ned er 1000kr jeg sparer i carbon deler.. vi driver også å leker med tanken om å støpe carbon deler selv.... kan bli morro. stay tuned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 haha, glad jeg slepper og tenke på det med vekt på føreren jeg hoho! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2011 hehe noen som er heldige der.. men når man er 190 høy å veier 95 kilo kunne jeg godt ha veid 85 da er jeg fornøyd.. og veldig tynn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2012 Kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 da er flybilletter, ferje biletter, hoteller osv booket og bil holdt av. så da bærer jeg av gårde den 11 og jeg er tilbake den 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 du er treig altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 hehe blir bilferie med dama også så derfor jeg ikke bare bruker noen dager som jeg normalt ville gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Good news! Kanskje noen bilder av den utkårede..?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2012 her er den.. er vel ikke så mye å se på.. den har bare gått 74.000 miles så ikke gått aller lengst heller.. å det er en 3.0 som nevnt tidligere i tråden fin pris 2500£ det kjipe er at det er cab.. men er ikke all verden å oppdrive av 3.0L nå, så det måtte bli sånn.. det kjipe er at jeg ikke for solgt like mye på denne som jeg hadde fått gjort på en cupê men vi får se.. fikk ihvertfall med xbrace ps riktige felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Den så jo faktisk ryddig ut! Ser ut som den har blitt holdt ganske original også! Si ifra når du trenger hjelp, gjør alt for at vi skal rekke Trackday på ringen i påsken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 jeg gjør klar senga i tredje etasje til deg.. så kan du vel bare regne med noen uker der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Tar den i andre isteden jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 mai vil ikke sove med deg martin.. så hu får sove i tredje etasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå