Gå til innhold

Papperboys M3 e36 banebil prosjekt selges!


Papperboy
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 273
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

selfølgelig schnelle fahrer motorsport blir det kan veldig lite tysk men noe må man jo bare kunne :)

fått hjort litt i dag :)

jeg LIKER toppløse ting.. så har fått dratt av toppen i dag og inspisert motoren, sylyndervegger osv

alt inni motoren så veldig bra ut.

IMAG0362.jpg

Fine sylyndervegger og ingen merker i noen av stemplene.. dette er da før rengjøring :) skal få gjort alt reint en dag denne uka..

hvis dere studerer disse bildene nedenfor nøye så ser dere at den ene ventilen ikke ligger like godt som den andre på eksos siden.. vi fikk også bekreftet dette da vi lyste inn i eksos porten og så lyset utenfor på andre siden.. ved lukkede ventiler.

IMAG0361.jpg

IMAG0360.jpg

IMAG0359.jpg

og etter toppen var ute så måtte det feires. viktig å holde calori inntaket nede, når man skal være en slim racing sjafør til sommeren.

hver kilo jeg går ned er 1000kr jeg sparer i carbon deler.. vi driver også å leker med tanken om å støpe carbon deler selv.... kan bli morro.

IMAG0363.jpg

stay tuned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

her er den.. er vel ikke så mye å se på.. den har bare gått 74.000 miles så ikke gått aller lengst heller.. å det er en 3.0 som nevnt tidligere i tråden :) fin pris 2500£ det kjipe er at det er cab.. men er ikke all verden å oppdrive av 3.0L nå, så det måtte bli sånn.. det kjipe er at jeg ikke for solgt like mye på denne som jeg hadde fått gjort på en cupê men vi får se.. fikk ihvertfall med xbrace ;)

8vpck5goenixwplwkshp.jpg

ps riktige felger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...