-Martin- Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Var jo det jeg mente også da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 update*** i dag/går har jeg endelig fått gjort litt.. noe jeg ser på som et STORT steg også for nå har vi sveisa inn m3 forsterkninger i til bakstillinga. det vil i praksis si at når m3'en kommer i hus er det bare montering som skal til for at den skal bli en M3.. så jeg er ganske oppspillt over dette selvom det høres litt dumt ut.... er også utrolig overasket over hvor enkelt alt har hvert... E36 = LEGO/Duplo først skrudde vi av driv aksler også var det å få ned diffen: Trengte ikke å ta av diffen først egentlig... MEN er sykt mye lettere å drive med bakstillinga når den bare veier halvparten her har vi diffen nede og støtter opp bakstillinga med girkasse jekk så var bakstillinga tilslutt nede. så var det å finne riktig plate til riktig feste: pusse rent der det skal sveises på skru fast festene også sveise i vei.. (ikke jeg som sveiser) resultatet: også noen stemningsbilder på verkstedet det som står på agendaen i morgen er å sveise inn girkassefeste forsterkningene og behandle de områdene som er sveisa, skru opp bakstilling uten diff å dytte den tilbake i garasjen god natt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Flinke gutter! Da er i allefall ikke Subframe-disaster noe å miste nattesøvnen av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 takk du blir innkalt til skruing snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 ble ikke så mye som planlagt i dag men fikk skrudd opp bakstillinga igjen og behandlet områdene så det ikke ruster noen hadde nemmelig glemt å skru igjen gassen så resten seig ut i natt... kjedelig at vi ikke bare sveisa de siste platene men.. sånn går det.. da får vi ta det neste gang.. er ikke så mye jobb da.. så nå er det bare klargjøring til england turen som står på agendaen.. noen som har 17 eller 16 tomms vinterhjul som de ikke bruker for øyblikket? skulle ha lånt noen så jeg fikk kjørt m3'en fra larvik til oslo.. bør helst passe 3 serie.. fungerer også hvis det er BARE dekk hvis det er 17 tomms.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 trenger virkelig å låne noen 17 eller 16 eller 15 toms vinterdekk.. ingen som har noen dårlige liggende? trenger ikke å være bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 beste er og få hentet deg på kaia med henger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 har tilgang på henger MEN den tror jeg det er sommerdekk på.. samtidig som jeg kommer inn 02:00 om natta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 bedre med henger en m3 tro meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Henger med sommerdekk på vinterføre går helt fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 har fått ordna meg 17" vinterhjul så det er 0 stress nå litt store men det går sikkert siden den ikke er senka.. å om jeg skraper litt i hjulbuen driter jeg litt i siden karrosseriet skal kastes anyway men regner med 225 50 17 skal gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Gleder meg til å se denne bli ferdig Fredrik! Og ikke minst sitte på Du får si ifra hvis du vil kvitte deg med noen deler fra M3, trenger litt småtteri hvis du vil donere Lykke til videre, skal følge med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 sitter jo igjen med en del 325 deler..som du kunne fått bruk for alex men jeg må nok selge de for å finansiere andre ting på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Da drar vi til england.. update neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Mye stress å kjøpe/hente bil der nede? Lønner det seg å hente der, fremfor tyskland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå