Gå til innhold

Papperboys M3 e36 banebil prosjekt selges!


Papperboy
 Share

Anbefalte innlegg

Du kan prøve å finne en m3 i tyskland til under 30.000. Det lønner seg når man skal byggeom men ikke hvis man skal registrere den. Siden da rattet er på feil side. Skal ikke være noe stress å kjøre hjem du kan kjøre på engelske skiltet helt til norske grensa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 273
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så det er ikke ulovlig å kjøre den ut av England selv om man ikke er engelsk statsborger? Har tenkt litt på detta.. Mye koster det sånn pluss minus utenom kjøpssummen? Kan jo gå i null uten problemer om man henter bil til 30-40k, vil jeg tro? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med tikkinga nå? Hvordan er bilen ellers å kjøre med, og med tanke på høyrestyrt? :P Regner med at det er endel kvassere enn 2.5'en :P Hadde det ikke vært lurere å ta seg en tur for å se på flere biler i samme slengen, og ikke låse seg til at det er den ene man skal ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tikker like mye enda... Jo selfølgelig lønner det seg å se på flere biler. Men problemet mitt med det var jo at det var så få 3. 0l til salgs. Og med da et begrenset budsjett så var ikke det så lett. Har jo hatt m3 før å kjørt det mye mere en jeg kjørte 325'en så det er ikke en så stor greie for meg. Den går jo selfølgelig veldig bra da :P men tokk det veldig rolig hjemover brukte 0.94 på mila. Var litt bekymret pga tikking osv. Eneste foskjellen nå er at jeg må ha nye kammer av grommere type. Å jeg kommer til å bytte rådelager (for sikkerhets skyld) samt gå over vanosen og litt annet snacks. Det endrer jo litt planen men ikke så mye. Blir bare å nedprioritere effektanlegg og carbon stæsj... Og heller prioritere innmat i motoren... Noe som var planlagt å gjøre neste vinter men da blir nå istede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...