Gå til innhold

Papperboys M3 e36 banebil prosjekt selges!

Papperboy
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 273
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
  • 5 months later...

da er gløden tilbake.. etter en liten pause.. bestemt meg for å gjøre ting litt enklere.. jeg driter i å bytte travers og bare banker m3 motoren i på 325 traversen.. sikkert ikke store forskjellen.. da slipper jeg en god del skruing.. skal begynne igjen til uka.. så da blir det bilder osv..

mista jo lappen 18 juli så får den igjen 18 november.. så etter å ha gått ned 4 bukse størrelser er det på tide å begynne å kjøre litt bil igjen :)

ha en god kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

da var jeg i gang igjen.. ting begynner å nærme seg å ta ut motoren fra m3'en og 325'en er jo klar som et egg.. så mulig motoren sitter i banebilen i løpet av helgen :)

i dag har jeg ikke gjort stort mere en å skru ned eksos og mellomaksling.. så nå henger motoren bare i girkasse festene og på motorfestene

hvis noen trenger cab tak i bra stand halv automatisk.. eller noe annet til cab'en må man si ifra.. for det selges selfølgelig :)

noen få litt kjipe bilder om jeg skal være ærlig :P

20121119_175935.jpg

20121119_175918.jpg

kjørte også en tur igjennom gettoen med jobb-bilen dette var resultatet:

20121119_134227.jpg

God kveld :) oppdatering mot helgen :) deilig å være tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg fått fingeren ut av rompa igjen å fått gjort noe.. dratt ut s50 motoren av M3'en og den er klar for å settes inn i banebilen..

men først skal det monteres lettet clutch og svinghjul :) og shortshift :)

20121123_195629.jpg

20121123_195648.jpg

20121123_195619.jpg

th_20121123_1957050.jpg

planene for morgendagen er å sette motoren i banebilen så jeg endelig kan begynne å montere litt :) gleder meg :) har foresten også bestilt nye motorfester og girkassefester også :) fra Bc-racing.com

håper å få prøved bilen litt i vinter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg skulle montere lettet svinghjul og clutch i dag så fant jeg ut at orginal boltene er for lange så må kjøpe nye på mandag..

så ble ikke så mye skruing som først antatt i dag :(

men har en annen god nyhet.. eller hvertfall en nyhet.. årets kleineste bilfilm har kommet..

og den er om turen vår til nurburgring i 2011.. Enjoy.. eller ja ta det med litt humor ;)

http://www.youtube.com/watch?v=XEUUGThhjrw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...