BilBruker Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Hmm, hørtes ikke dumt ut med sponsor Håper du får M3en ferdig snart, lyst til å sitte på Du får spørre han kompisen din hos chipsenter.no om han har noe ferdigprogram for m50b20 uten vanos. Kunne godt tenkt meg å bli sponset selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 om ca 2 uker braker det løs.. da smeller vi begge bila inn på jobben til fik å drar over hele driten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Du må porsjonere ut med bilder med jevne mellomrom, for nå er det lenge siden siste bildeupdate! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2012 http://www.ebay.com/itm/F1-STAGE-2-CLUT ... es&vxp=mtr noen som vet om denne passer s50'en min med zf kasse ?? kunne tenkt meg skikkelig clutch og svinghjul står at den skal passe M3 men siden det er i fra u s of a så kan det like så godt ikke passe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 http://store.vacmotorsports.com/vac---m ... p2115.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 da er gløden tilbake.. etter en liten pause.. bestemt meg for å gjøre ting litt enklere.. jeg driter i å bytte travers og bare banker m3 motoren i på 325 traversen.. sikkert ikke store forskjellen.. da slipper jeg en god del skruing.. skal begynne igjen til uka.. så da blir det bilder osv.. mista jo lappen 18 juli så får den igjen 18 november.. så etter å ha gått ned 4 bukse størrelser er det på tide å begynne å kjøre litt bil igjen ha en god kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 da var jeg i gang igjen.. ting begynner å nærme seg å ta ut motoren fra m3'en og 325'en er jo klar som et egg.. så mulig motoren sitter i banebilen i løpet av helgen i dag har jeg ikke gjort stort mere en å skru ned eksos og mellomaksling.. så nå henger motoren bare i girkasse festene og på motorfestene hvis noen trenger cab tak i bra stand halv automatisk.. eller noe annet til cab'en må man si ifra.. for det selges selfølgelig noen få litt kjipe bilder om jeg skal være ærlig kjørte også en tur igjennom gettoen med jobb-bilen dette var resultatet: God kveld oppdatering mot helgen deilig å være tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet November 23, 2012 Forfatter Share Skrevet November 23, 2012 da har jeg fått fingeren ut av rompa igjen å fått gjort noe.. dratt ut s50 motoren av M3'en og den er klar for å settes inn i banebilen.. men først skal det monteres lettet clutch og svinghjul og shortshift planene for morgendagen er å sette motoren i banebilen så jeg endelig kan begynne å montere litt gleder meg har foresten også bestilt nye motorfester og girkassefester også fra Bc-racing.com håper å få prøved bilen litt i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet November 24, 2012 Forfatter Share Skrevet November 24, 2012 når jeg skulle montere lettet svinghjul og clutch i dag så fant jeg ut at orginal boltene er for lange så må kjøpe nye på mandag.. så ble ikke så mye skruing som først antatt i dag men har en annen god nyhet.. eller hvertfall en nyhet.. årets kleineste bilfilm har kommet.. og den er om turen vår til nurburgring i 2011.. Enjoy.. eller ja ta det med litt humor http://www.youtube.com/watch?v=XEUUGThhjrw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 fungerende link på videoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 less talk, more driving. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 hehe var litt kjip kjøring fordi fikk bare filma 2 runder som var våte.. men lagde en video av i år når jeg var der med martin.. (driver å lærer meg å redigere..) er ikke min bil da men hehe det får gå bra kjørte da noen runder jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 fikk dere no tid i 130n ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 vi kjørte jo med gp banen men mener martin regna utifra en video tror det var meget lav 8.. 8:15 eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 8.15 ? den videoen vil jeg se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå