Papperboy Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 skal se om jeg finner riktig video senere i dag.. men blir jo litt sånn så som så siden man må ta bort langstrekka og legge til litt der gp banen begynner å slutter.. for vi snakker BTG på 8:15 er ikke helt 100% sikker på den tiden heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 da fikk jeg nettop vite at motorfestene mine er i tollen.. bestilte hos Joacim i BCracing.no da jekker jeg motoren i banebilen i helga hadde også problemer med at boltene til det orginale svinghjulet var for lange til det lettede svinghjulet.. og det var ikke venlige bolter kan man si.. så da dro jeg en tur opp på wurth og måtte betale en pen sum som 750kr for 8 bolter.. KJIPT.. men nå begynner ihvertfall til å dra seg litt til.. motoren snart i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 da fikk jeg nettop vite at motorfestene mine er i tollen.. bestilte hos Joacim i BCracing.no[ Bilde ] da jekker jeg motoren i banebilen i helga hadde også problemer med at boltene til det orginale svinghjulet var for lange til det lettede svinghjulet.. og det var ikke venlige bolter kan man si.. så da dro jeg en tur opp på wurth og måtte betale en pen sum som 750kr for 8 bolter.. KJIPT.. men nå begynner ihvertfall til å dra seg litt til.. motoren snart i bilen 11221717841 38 kr bolten, 25mm lange. org BMW.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 tror de jeg skal ha er 30mm.. men hvis de ikke passer disse jeg har kjøpt nå så drar jeg nok til dere hehe for wurth var dyrt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 det er de boltene jeg brukte på mitt letta svinghjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 hvordan tretthetsgrad hadde du på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 12.9 er svinghjulsbolter til e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2012 da er motoren i..og da skal jeg begynne litt med ledningsnettet.. noe som egentlig er veldig lett.. men har bare ett spøsmål.. jeg skal jo ha hjernen på venstre side..(passasjerside) men på den engelske var jo det på andre siden.. så da lurer jeg på hvordan dere som har bygget om fra engelsk m3 før hvordan dere har gjort det? den kabelen nermest på høyre side er den jeg skal ha over på andre siden.. muligheten jeg tenker på er å snitte opp plast huset så jeg får ledningene igjennom også bare lage større hull på andre siden.. men jeg er nyskjerrig på om det er en bedre løsning.. kommer en mere utfyllende oppdatering senere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2012 da var det helg igjen.. og på fredag så frakta vi motoren på verkstedet jeg skrur om dagen.. transporteren har aldri hatt så bra motor før så ble det lørdag og det første jeg gjorde da var å montere de sexy nye motorfestene mine etter det var det bare å skru på nye lettede svinghjulet: også var det på med 6 punkts clutch som skal ca holde 450hk her ferdig sentrert så er det bare å dytte på kassa da endelig var det klart for å dytte i motoren.. fikk ikke tatt noen bilde underveis pga møkkete hender.. men her er den ferdig montert.. viler fint på de nye motorfestene også noen random bilder jeg har tatt litt her og der av bilen iløpet av dagen: i morgen er planen å få sveisa inn det siste forsterkningen til girkasseopphenget så det blir ordentlig der.. så er neste steg å få montert innsug og fikset opp i ledningsnettet etter det er det bare å koble til bensin og fyre den.. så regner med å få start på den i løpet av uka nå begynner vikelig ting å ta form.. gleder meg til å ratte rundt med denne om bare noen måneder på norske baner og Nürburgring.. god helg Mvh Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2012 liten fin fin økt i dag før vi vaska verkstedet sveisa inn forsterkninga til girkasse festene så fikk jeg montert girkassa sånn den skal sitte også montert shortshiften.. liker disse foringene veldig godt under er det bare mellomaksling og eksos igjen og eksosen trenger litt sveising i flensen på grenrøret også kommer jeg til å få orden i ledningsnettet og insug osv iløpet av uka så jeg kan få start på den deilig å¨komme skikkelig i gang å begynne å se resultater.. så har jeg bestemt meg for å kjøpe meg lakksprøyte når lønna kommer.. så skal deler begynne å bli i bilens kommende farge god kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 du kunne jo ha vasket motorrommet litt når du først var i gang da blir bra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2012 DEET kunne jeg hehe og ikke minst motoren men den skal sikkert ut igjen etterhvert så får heller ta det da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2012 da blir det lakkering av deler osv snart bilen skal jo være så heldig å få en helt ny farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Keep up the good work Fredrik! Gleder meg til å sitte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå