Papperboy Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2012 skrudde litt i dag også.. fikk kobla på bensin slanger og skulle sette på innsuget... MEN fant noen slanger som MÅ byttes ut så da gadd jeg ikke sette på innsuget heller.. men dro den på startern.. men bensinpumpa gikk ikke så den starta ikke.. må forske litt mere på hva som må gjøres men ting begynner å dra seg til nå.. gleder meg til den starter.. da blir det feiring på høyt nivå men først til gs å bestille slanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2012 første forsøk på å starte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 må nok ha lmm gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2012 ja også noe mere som ikke helt stemmer.. bensinpumpa gikk ikke.. så må nok forske litt på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2012 Fredags aktivitet.. på tide å feire jula med noe arbeid.. først vaske og matte ned... også er det bare å gå over med litt fettfjerner.. også er det bare å blæste løs.. gleder meg til å se resultatet i morgen fikk til og med lakkert skoene mine litt hehe god helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fdl Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Det er på tiden men den liten oppdatering her syntes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2013 hei og hopp... lenge siden det har skjedd noe men nå har man fått feriepenger og planlegger noe banetreff så da må bilen bli i orden.. i dag har jeg satt på innsuget og fått starta med startgass.. så da vet jeg ihvertfall at det er bensin som mangler og ikke gnist.. og det er bonus.. skal nok få fingeren ut av gir.,. har lagt inn bestilling på EL-vifte og nye forskjermer og driver å mailer litt om fullt forings sett.. så ting begynner å dra seg til kommer en større oppdatering veldig snart ha en god kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Oktober 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2013 ikke en oppdatering på banebilen.. MEN skal selge E46'en min.. noe smått som må fikses først bare.. har nemmelig kjøpt med en 1-serie.. så gleder meg til å få meg ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 På tide at det skjer noe her snart, kjør på med noen bilder for å holde litt liv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Oktober 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2013 her er en liten tråd jeg lagde på min nye AWSOME bil.. blir overasket over hvor god den er hver gang jeg kjører den http://bimmers.no/topic/771858-min-123d-performance/ skal begynne å gjøre klar e46'en for salg i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2013 drevet med litt klargjøring av e46'en... synes fortsatt den er sinnsykt kul.. den har jeg faktisk aldri egentlig gått helt lei.. kommer nok til å savne denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Hei, kan du sende meg PM med litt info rundt E46-en? Er på utkikk etter E46 Coupe. Hva slags pris hadde du tenkt deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Oktober 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2013 Er i danmark i helgen.. kan ordne info på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2013 har nå handla inn litt bilpleie produkter for å få denne e46'en klar for salg.. den kommer nok ut for salg over helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Oktober 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2013 da er 320'en ute for salg http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44903000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå