Reintz Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 jeg måtte vel ut med i underkant av 8000 for fire felger levert hjem på døra mi, så synes ikke det var så altfor gærent! med dekk? Nei, det var uten dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 klar for helge vask tenkte å kose meg med pollering så skal jeg prøve å se hvordan den blir med sommer hjula kanskje ta en photoshoot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Lykke til! Husk å ta bilder mens du driver på også, det er morro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet April 1, 2011 Forfatter Share Skrevet April 1, 2011 da er bilen grundig vasket både inn og utvendig. så skal de polleres, vaske inne i hjulbuene, prøve sommer felga (for å se hvordan de blir) har tatt masse bilder som jeg legger ut i morge tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Godt å høre! Btw: sjekk Nurburgring-gruppa på face! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 da var helgevasken over. her er noen bilder. utgangspunktet.. etter avfetting og høytrykk.. etter en vask utgangspunkt interiør resultat interiør resultat etter polering og sommerfelger samt nye side blinkere har litt blanda følser på sommer felga.. synes de ble hakket for små og så litt for vanlige ut.. rart siden jeg DIGGER disse felga på e36 å dekka på de er drit dårlige. så jeg må ha enten nye dekk eller nye felger og dekk. har sendt forespørsel til beckmeister angående pakke pris på felger og dekk på noen csl look felger.. tipper det blir de hvis ikke det blir ALT for dyrt.. problemet er også de at jeg ikke får lønn før den 13 og jeg MÅ ha felger den 16 å beckmeister er en nettbutikk.. mulig det blir tatt på visa gitt.. håper bare det blir en bra lønn er så godt at sesongen har begynt. kan ikke vente med å ta med bilen opp til våler.. sitter også å gleder me til å reise til nurburgring i mai blir fra 12-18 mai.. bare å bli med flere hvis folk vil sitter også å venter på en pakke fra statene.. som kan komme når som helst.. også tilslutt ett lite stemnings bilde jeg likte veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 ble bra detta:) skal ta vårpussen snart jeg å må høre med KL om jeg får låne vaskehallen dems en dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 har kl vaskehall? å hvordan nøkkel er det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 ja de har vaskehall:) er en egen nøkkel:) vi har en oppe på bane. men har kopiert meg opp en egen jeg:) du kan få låne den hvis du vil, å kopiere opp en du å er fint å vaske der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 det må vi få ordne er allrigth å kunne stå inne å spyle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 kan vi ordne vett:) bare si i fra det:) ja, er kjekt det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 på jobb i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 nei. er på jernbaneskola om dagen nå. har sånn sentralt banemontør kurs:( men kan jo stikke innom jobb etterpå. hvis du er der i 3 tiden.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 hehe kan vel være det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Dette ble bra Fredrik! Er enig i tankene dine vedr. felger! Tror det blir helt sjef med CSL felger...! Gleder meg som en unge både til Våler og spesiellt Nürburgring!! Glad jeg skal til Spania i påsken, så tiden kan gå litt fortere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå