-Martin- Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Bare å bruke opp timene denne uka også, så du kan bli med til skogen på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet August 18, 2011 Forfatter Share Skrevet August 18, 2011 skal prøve er sykt sugen. er litt gira siden ealoken akkurat slo beste tia mi på ringen med en e36 323i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 Hehe! Da er det bare å møte opp og trene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 kjørte 2:01 på rudskogen i dag... samtidig som jeg brukte mesteparten av tiden på å sladde.. våt bane å ræva bakdekk betyr overstyring til tusen... noen som vet om noen som tokk bilder på skogen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet September 9, 2011 Forfatter Share Skrevet September 9, 2011 da har jeg brukt litt arbeids tid på jobben til å sette opp et lite budsjett på banebilen.. Budsjett banebil Selvebilen 25.000 Salg av motor og drivverk -15.000 M3 fra england 40.000 Salg av deler fra M3 -10.000 Div foringer 3.000 Sports clutch 7 216,95 Lettvekts svinghjul 8 000,00 Ventilerte skiver bak 800,00 Bremseklosser bak ca 800,00 chip ??? Sum 59816 Quaife diff 12 631,01 (ikke nødvendig med en gang) Gt spoiler med flipp 3 607,58 (ikke nødvendig med en gang) Carbon panser gtr 6 314,60 (ikke nødvendig med en gang) Carbon bakluke 4 852,80 (ikke nødvendig med en gang) Carbon innsugs boks ca 5000,00 Sum 32440 Blir ikke så ille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet September 17, 2011 Forfatter Share Skrevet September 17, 2011 da er jeg i gang... bilen er flyttet til garasjen jeg skal skru i.. første mål er å få ut 325 motoren.. kommer med bilder i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet September 20, 2011 Forfatter Share Skrevet September 20, 2011 da er jeg i full gang... fått plukket av hele fronten og ledningsnettet til motoren. så i dag skal jeg fjærne vakum slanger og bensin slanger osv.. samt ta ned eksos og mellomaksling. å jeg må bare si en ting.. bmw er konge å skru på.. jeg har skrudd en GOD del e36 men aldri byttet motor i en.. det er SÅÅ digg å skru på.. hadde et mazda rx-7 prosjekt tidligere.. det var HELVETE i forhold.. alt her går jo enkelt å greit hele tiden.. INGEN overaskelser men over til noe mere spennenende, bilder: satt på m-tech felga fra e46'en jeg måtte space den ut OG fjærne avbalanseringsloddene for å få de på.. ikke mange milimeterene klaring for å si det sånn.. men det er sånn jeg liker det.. synes det ser helt konge ut... og de m-tec felga er ganske lette også.. bra banebil felger og som jeg skrev tidligere her i tråden.. så synes jeg de ser kjempe bra ut på e36 Noen som vet hvor breie dekk man får på bak på e36 med valsing? er 245 som står på nå å det går helt fint.. kanskje 255 eller 265 kanskje?? litt hvordan det ser ut nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 jasså, trimming på gang får trimme jeg også da Kult prosjekt 265 går bak om du valser og ikke slippern helt ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeinarr Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 så en m3 på ebaymotor her for en stundsiden, å mener og huske det var 3,2 liter til 15.000 Var sedan men er vel bare motor og drivverk du har bruk for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet September 20, 2011 Forfatter Share Skrevet September 20, 2011 Ealoken: må jo få i skikkelig motor jeg også, nytter ikke med 170hk på rin gen neste år Oddeinarr: vet man får m3'er stygg billig i england. Men jeg satser heller på en i god stand. Kravene til bilen er 3.2 6trinns manuell allrigth farge på interiør enten cupe med vader eller cab med hardtop. Med å da selge de tinga jeg ikke trenger så blir det ikke så galt skal du se. Kommer til å legge ut kostnader og slikt Lurer også på å høre om spons noe sted ikke nødvendigvis for penger men for rabbatter rundt om... Mot litt reklame på bilen Ps eksos bolter når man ikke har løfte bukk.......... SUGER... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 ja, blir 315 hk på meg neste år i 1200 kg bil. så får vi se hva tiden blir Sørlie kjørte jo 8.53 med 170 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet September 20, 2011 Forfatter Share Skrevet September 20, 2011 Ja blir spennende å se. Jeg vil ihvertfall under 8:30 BTG. Men aner ikke hva bilen er god for. Sikkert mye fortere. Men den blir nok ikke veiende så mye min heller.. 1350 - interiør carbon panser og bakluke osv. Blir spennende å se men blir skuffa hvis jeg ikke kommer under 1200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 8.30 ? det er raskt altså. en ting er hva bilen er god for, en annen ting er hva vi som sjåfører er gode for. dekk, understell, oppsett osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet September 20, 2011 Forfatter Share Skrevet September 20, 2011 Men når sørlie kjører 8:53 med 170hk i samme bil med dårlig dekk. Så bør jeg klare 8:30 med 320hk++ og gateslicks pluss at man skal vel ha litt mere downfo rce også.. men tiden vil uansett vise blir ihvertfall veldig morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 det skal fortsatt kjøres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå