SondreLM Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 Noen som har m-tech sideskjørt til salgs? mangler ett! Høre med ThomasHm5, han har ALT til m3 og m5 handlet full m pakke av han og skinn interiør til cab'n min. super kar! angående lyktsenkerne, har ingenting imot de jeg lurer faktisk på å prøve på min for å se hvordan det blir. og nei! jeg er ikke 18 hehe Det ordnet seg Ja, altså, lyktesenkere er kult på riktig bil. Vet ikke jeg, syns bare ikke det passet på E36'en min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Er isn død? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 Er isn død? Lever i beste velgående, etter å ha vært sykemeldt i en lengre periode! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Hva betyr 3/C egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2011 Det er nok bare en kode/betegnelse på at den er original med gt-splittere, m-sport seter, og generelt full m-tech styling, samt at den er original som IS-sedan Laget kun 2500 eksemplarer av denne typen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Okei, står 3/C i vognkortet mitt også skjønner du! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2011 Haha, nei, da vet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Står det noen plass at du har Class II? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Trenger senk nå så er den der grisefin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2011 Ja, står class II. Bilen er slengt i bakken med coilovers i bunn, og 18x8,5 foran - 18x10 bak. Prøvde å legge ut bilder, men noe tullet seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Flott bil! Banekjøring på Voss skrev du tidligere i tråden, var det i regi av BMWCCN Hordaland? Lurer på å bli medlem så jeg får blitt med på litt slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Pen bil, sleng ut noen bilder av denne. Vinterstuk? Er ikke så fan av denne vingen egentlig, syns E36 coupe ser bedre ut med en lav vinge eller ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Vinga var grei den spør du meg, er det slik vinge du kan sette mellomstykke på så den blir enda høyere? Type m3 gt sak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Liker bare ikke tanken at folk borrer i bakluka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Ja, det er litt kjipt! Lå en UUC carbonfibervinge ute her for noen uker tilbake, angrer som fy på at jeg ikke plukka den opp! Man slapp borre med den vinga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå