Harabo Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Jeg har sett flere sett på nettet på hvordan man får AUX på e46 2003 -> men finnes det noen sett/metoder for og få aux på en 2000 modell? Må jeg bytte spiller for og få dette til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaymondJ Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Søk/Google dice, gromaudio. eller bla litt her, det mest stilte spørsmålet på bilstereodelen her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 for å bruke orginale aux retrofit kittet må du ha 2003 og opp ja =) dice og alle andre støtter vel fra 2000 tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mlarsen Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 http://www.koed.no har etter monterings kitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 monter en konverterboks i bagasjerommet som du kopler til høytalerkablene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hmm... Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Her er det en iPod/AUX interface fra grom audio. Har det på min e46 2001 modell. Funker bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 På min 99 mod E46 har jeg en AUX 3.5mm plugg koblet opp mot orginalspilleren. inputsignalet på spilleren får jeg fra "CD-veksleren" som jeg ikke har i bilen, men som da istede er den kabelen/pluggen Enkel måte å få inn lyd på orginalspilleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 På min 99 mod E46 har jeg en AUX 3.5mm plugg koblet opp mot orginalspilleren. inputsignalet på spilleren får jeg fra "CD-veksleren" som jeg ikke har i bilen, men som da istede er den kabelen/pluggen Enkel måte å få inn lyd på orginalspilleren Hvordan er det da koblet opp? Har cd spiller med "Mode" knapp da eller trengs ikke det? Bare kjøpt en kabel å puttet på den utgangen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Jeg har ikke "mode" på min, men trykker en ekstra gang på "CD" knappen for å komme over på inngangen til det som skulle vært CD-skifter, men er en 3.5mm minijack. Har ikke montert det selv, eller selv sett hvordan det er lagt opp desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå