motocross4 Skrevet Desember 12, 2010 Skrevet Desember 12, 2010 Hallo, er en gutt som ikke har ræva full av penger,er ikke intr i og kaste det bort heller. Så derfor lurer jeg på hvor det er billigst frakt og toll og slikt. Skulle hatt litt deler til min bmw e36.
Øyvind L. Skrevet Desember 12, 2010 Skrevet Desember 12, 2010 Koed er relativt billige på uoriginale deler, men de har litt lang leveringstid desverre.
motocross4 Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Skrevet Desember 12, 2010 Koed er relativt billige på uoriginale deler, men de har litt lang leveringstid desverre. Ja takk, det haster ikke igrunn,og jeg skal ikke ha org deler det er bare sånn bakre eksos del og bremsebånd og litt små plukk jeg skal ha så det er ikke noe stress. Men er dem dyre på frakt og toll, spørs på kg så klart men sånn ca liksom?
LK Skrevet Desember 12, 2010 Skrevet Desember 12, 2010 Koed har norsk internettbutikk. Bestilt mye derifra både til E36 og E39,billig og bra er min erfaring
motocross4 Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Skrevet Desember 13, 2010 Koed har norsk internettbutikk.Bestilt mye derifra både til E36 og E39,billig og bra er min erfaring Takk!
Øyvind L. Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 www.koed.no Ikke noe ekstra pris for toll.. Frakt må du betale uansett hvor du handler på nettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå