Seigemann Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Skal disse motorene støye mye? Min 520i bråker veldig mye mer enn alle 523i og 528i jeg har prøvd. Skikkelig scooter lyd fra 1000 - 2500rpm inni kupeen.. Skal det være slik? Ødelegger jo alt av komfort i lave hastigheter. Flere av passasjerne mine kommenterer det, og det er jo ikke slik en BMW skal være Hvordan er det med resten av 520i eierene her? Ps. Ikke missforstå, elsker lyden av 6'erne til bmw, men jeg trenger den ikke SÅ høyt inni kupeen til en hver tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Kanskje du har en eksoslekkasje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 En kamerat hadde en 523IA som lagde en veldig irriterende lyd pga dårlig lager på dynamoen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 e39 er veldig godt lydisolert - bedre enn mange flunk nye biler ( har hatt e39 523i, og køyrer mye nye biler av andre merker) .. Så det er noe gærnt med bilen din ja. Kan vere alt frå hull i eksosen, slitt/gåent kulelager og andre lager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 De eneste gangene du skal høre den motoren er under gasspådrag. Da er lyden slettes ikke ubehagelig. Hadde en slik selv i 5år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå