moen92 Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 Hei! Ser at det er flere emner om dette problemet, men finner liksom ingen fasit svar. Byttet forleden dag toppakning og vannpumpe på min 520, og tilsynelatende fungerer alt utmerket. Men på tomgang oppfører den seg meget merkelig. Rett etter at jeg slipper gassen, begynner den å jobbe for å holde seg i gang, fra ca 500-1200 omdreininger, og det høres ut som den dør ut. Merket også at hvis jeg girte opp i 5 giret i nedoverbakke, og kjørte veldig rolig, varierte turtallet litt, og plutselig falt det med ca 300 omdreininger (merkbart). Noen guruer som har et lurt svar på hva som kan være årsaken til dette??
Bimmerfører Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 Hadde lignende en gang, og da var det en coil som var årsaken. Husker ikke helt hva som gjorde at vi kom frem til det, men den virket som en strømtjuv og tullet med tomgangen
moen92 Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Skrevet Desember 15, 2010 Ville bare informere om at jeg fikk fikset problemet! Var slangen som under veivhusventilasjon (trykkventilen) som var falt av.
Otis Skrevet Desember 16, 2010 Skrevet Desember 16, 2010 Et rart svar til en sak som allerede er løst, der hvor feilen ikke var LMM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå