BMWMorten11 Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Hei! Legger ut en tråd om min nye bil! Kjøpte den for 3 uker siden og er kjempe fornøyd! Min første BMW så er ny på BMW siden Bilen er en 2003 mod 318CI med en 2.0L motor og 143 hester. Kun 77000 på KM tellerene og jeg betalte 165000, vil tro og håpe dette var en god pris! Tror dette er greit nok for meg i og med at jeg mista lappen i en Opel Vectra Lappen kommer tilbake i Mars Legger ut bilder jeg fikk av selger i første omgang! Har forsåvidt ingen planer enda, bortsett fra bedre stereo! Vurderer M3 fanger forran og bak men må se hva dette koster osv. Kom gjerne med forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOXHOUND Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Meget pen bil. E-46 Coupe er bare elskværdig:) min ligger rett under din:D har du peiling på hvilket senkesett du har? ser egentlig perfekt senket ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWMorten11 Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2010 Han jeg kjøpte bilen av hadde senka 40/40, og utifra det jeg forstod så var det bare fjærene som ble bytta. Dette er også Shadowline utgaven! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOXHOUND Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Okei. pen bil i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWMorten11 Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethW Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Gratulerer med sykt pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWMorten11 Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Fin bil med fine felger! Likte også senken på den:) Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 nydelig coupe! Elsker preface-ci Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWMorten11 Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 Hjertelig takk, kunne ikke vær mer fornøyd! God drag er det i den og Noen som kan linke meg nettside som selger M3 speil samt styling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 www.koed.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWMorten11 Skrevet Desember 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2010 Da var M-tech pedaler og håndbrekk bestillt! Kommer nye bilder ikveld fra turen hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWMorten11 Skrevet Desember 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2010 Bilder fra kjøreturen hjem lagt ut! Bestilt meg M-Tech pedaler og girhåndtak nå så det går i et med rattet og girkula! Også bestilt meg en 1-DIN CD-spiller med 7" Skjerm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 Burde også få tak i deg mtech plastikk og få vaska den stakkars bilen, ellers er den meget riktig med LM felga og senken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Budda Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 gamle bilen min det der jo, var jeg som senket den iallefall. Resten har blitt gjort i ettertid, bare å spørre om det er noe du lurer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå