jani Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 Hei. får ikke opp bensin luken på bilen (e36,92 mod) hva kan være årsaken til det?
tonyku Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 Hei. får ikke opp bensin luken på bilen (e36,92 mod) hva kan være årsaken til det? Denne styres vell av sentrallåsen. Kansje den er frosen. Mener du kan låse opp denne manuellt via bagasjerommet. Står i instruksjonsboka hvordan man gjør det.
LK Skrevet Desember 14, 2010 Skrevet Desember 14, 2010 Hvis du ser på baksiden av trekket i bagsjerommet er det en svart snor du kan dra i for å løsne låsepinnen til lokket.
jani Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Skrevet Desember 14, 2010 takker får info.. skal teste det når jeg våkner i morgen.. =) tror ikke bilen kan kjøre lenger på luft og kjærlighet=) hehe
The Marlboro Man Skrevet Desember 14, 2010 Skrevet Desember 14, 2010 Vet ikke hvordan det er på din bil, men jeg ble lurt av reservenøkkelen på min E46...tok frem hovednøkkelen og vips var problemet løst lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå