stiffmaister Skrevet Desember 14, 2010 Skrevet Desember 14, 2010 Hei var sta å kjøpte meg en 325 som jeg skal bruke i vinter i helgen. Det som var planen med bilen var å få den eu godkjent å bruke den i vinter og kansje neste år viss den holder.Bilen bærer preg av at den har stått ute lenge med tanke på rust.Bilen har vore brukt til isbanekjøring av tiligere eier.
NBCustom Skrevet Desember 14, 2010 Skrevet Desember 14, 2010 fram med sveiseapparatet så blir det bil av denne vettu! åssen er motor og slikt da?
stiffmaister Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Skrevet Desember 14, 2010 fram med sveiseapparatet så blir det bil av denne vettu! åssen er motor og slikt da? Har beggynt.det er en del å ta tak i kan man si. Det er en orginal 325i 87mod.
stiffmaister Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Skrevet Desember 14, 2010 da er kanalen nesten ferdi.
Spankus Skrevet Desember 14, 2010 Skrevet Desember 14, 2010 Oi, var noe rust på denne ja! Fint det er noen som gidder å rust sveise disse gammle bilene
Spankus Skrevet Desember 14, 2010 Skrevet Desember 14, 2010 Oi, var noe rust på denne ja! Fint det er noen som gidder å rust sveise disse gammle bilene
stiffmaister Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Skrevet Desember 14, 2010 Oi, var noe rust på denne ja!Fint det er noen som gidder å rust sveise disse gammle bilene hehe ja d var en del ja det var mer en jeg tokk bilder av men det på kanalen var berrende.så d måtte jøres litt berre en resten blir gjort da d kunn skal vare vinter bil.Blir barre lappa på resten er ikke sikkert denne over lever vinteren.
smaagesjo Skrevet Desember 15, 2010 Skrevet Desember 15, 2010 dette er jo ein orginal 325, ta alt av rust når du først er igang!
sn-racing Skrevet Desember 15, 2010 Skrevet Desember 15, 2010 Ta va jo en fin bil Er d du som har den flotte blå m3`n? Hilsen Sylvia N
316 Skrevet Desember 15, 2010 Skrevet Desember 15, 2010 Denne var jævli stygg. Er det noe lakkrast, eller er alt gravrust?
stiffmaister Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Skrevet Desember 15, 2010 Oi, var noe rust på denne ja!Fint det er noen som gidder å rust sveise disse gammle bilene hehe ja d var en del ja det var mer en jeg tokk bilder av men det på kanalen var berrende.så d måtte jøres litt berre en resten blir gjort da d kunn skal vare vinter bil.Blir barre lappa på resten er ikke sikkert denne over lever vinteren. hehe gider ikke d når d er så mye av d.bilen før leve et par år til så er den vel ferdi viss d ikke sjer noe i vinter da så
stiffmaister Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Skrevet Desember 15, 2010 Ta va jo en fin bil Er d du som har den flotte blå m3`n? Hilsen Sylvia N ja stemmer d
stiffmaister Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Skrevet Desember 15, 2010 Denne var jævli stygg. Er det noe lakkrast, eller er alt gravrust? det er nokk litt begge deler.det er rustet hul på alle standar plassene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå