Gå til innhold

bytte cd spiller i bmw E36... nå med bilder

Share

Anbefalte innlegg

hei! skal bytte spiller i bilen min, men har sett på adapterne til hvertfall 10 forskjellige spillere, og ingen av de ser ut til å passe i bilen.. Var på bilXtra og bestilte en overgang, men den passet heller ikke.. lurer på om det er noen som vet hvilken overgang jeg trenger og evt hvor jeg kan få tak i den ?

takk for svar!!

lmcwbz4q6b95f0woatjd.jpg

sånn ser det ut inni der

k2h8euxyn8kgwvpb2zz3.jpg

Det er kontakten ut fra bilen

aeg9d990i4z3elp6l19n.jpg

slik ser det ut bak spilleren jeg vil bytte ut.. denne spilleren passer rett inn i bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener adapter til kablene?

De har her:

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?mid= ... &katid=228

PS: du har postet feil egn forumsdel til bilsterio ;)

Takk for svar :) ja merket jeg hadde skrevet på feil forum :P

Men Jeg var å skulle prøve den overgangen som er på den siden du sendte.. Og den passer ikke :/ den er altfor stor, og er ikke sjans i havet for at den skal passe..

ingen som har opplevd noe sånt med bilen sin ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt spørsmål: Du setter den i riktig vei?

Ikke fullt så dumt spørsmål: Har du kjøpt riktig? :)

haha :P ja, eller har ikke prøvd å sette den inn.. for å se at den ikke passer på man være blind!

og ja det er riktig :) er samme som på den linken over her.. tipper han som eide bilen en eller annen gang i tiden har et eller annet jalla inni der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den pluggen som er på bildet må fjernes. samme med den litt mystiske komponentplata med spolen og div. Dra litt i ledningene og se om du ikke finner den originale pluggen lenger inne.

Du må i alle fall dra så langt ut at du får ut den printplata med spolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva slags spiller er den gamle?

Ledningssettet du har tatt bilde av, tilhører antagligt den gamle spilleren.

Er det overgang og isokontakt lenger inni dashen?

Er det jallakoblinger inni dashen?

den gamle er en eller annet scott spiller.. jeg har dratt litt og sett så ikke ut som om det var noe overgang eller noe inni der .. men det er jo ikke jalla akkurat, men hvis du ser den plata med masse greier på, så er ledningene som kommer fra bilen skjøtet på der ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den pluggen som er på bildet må fjernes. samme med den litt mystiske komponentplata med spolen og div. Dra litt i ledningene og se om du ikke finner den originale pluggen lenger inne.

Du må i alle fall dra så langt ut at du får ut den printplata med spolen.

den må det ja.. Det som er problemet da, er at jeg ikke klarer å koble det opp igjen :P jeg har ikke peiling på hva som skal hvor :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...