can92 Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 hei! skal bytte spiller i bilen min, men har sett på adapterne til hvertfall 10 forskjellige spillere, og ingen av de ser ut til å passe i bilen.. Var på bilXtra og bestilte en overgang, men den passet heller ikke.. lurer på om det er noen som vet hvilken overgang jeg trenger og evt hvor jeg kan få tak i den ? takk for svar!! sånn ser det ut inni der Det er kontakten ut fra bilen slik ser det ut bak spilleren jeg vil bytte ut.. denne spilleren passer rett inn i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Du mener adapter til kablene? De har her: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?mid= ... &katid=228 PS: du har postet feil egn forumsdel til bilsterio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2010 Du mener adapter til kablene? De har her: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?mid= ... &katid=228 PS: du har postet feil egn forumsdel til bilsterio Takk for svar ja merket jeg hadde skrevet på feil forum Men Jeg var å skulle prøve den overgangen som er på den siden du sendte.. Og den passer ikke :/ den er altfor stor, og er ikke sjans i havet for at den skal passe.. ingen som har opplevd noe sånt med bilen sin ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Mangler fortsatt bilder. Er jo selfølgeligt enklare å finne rett overgang da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2010 Mangler fortsatt bilder. Er jo selfølgeligt enklare å finne rett overgang da tar bilder etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Denne ligner på den jeg har i min e36.. Er hvertfall en sånn type kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2010 http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=4214&katid=228&mid=m436&id=&vn=736 Denne ligner på den jeg har i min e36.. Er hvertfall en sånn type kontakt. er en sånn jeg også fikk i går, men den passer ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Dumt spørsmål: Du setter den i riktig vei? Ikke fullt så dumt spørsmål: Har du kjøpt riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2010 Dumt spørsmål: Du setter den i riktig vei?Ikke fullt så dumt spørsmål: Har du kjøpt riktig? haha ja, eller har ikke prøvd å sette den inn.. for å se at den ikke passer på man være blind! og ja det er riktig er samme som på den linken over her.. tipper han som eide bilen en eller annen gang i tiden har et eller annet jalla inni der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Kva slags spiller er den gamle? Ledningssettet du har tatt bilde av, tilhører antagligt den gamle spilleren. Er det overgang og isokontakt lenger inni dashen? Er det jallakoblinger inni dashen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Den pluggen som er på bildet må fjernes. samme med den litt mystiske komponentplata med spolen og div. Dra litt i ledningene og se om du ikke finner den originale pluggen lenger inne. Du må i alle fall dra så langt ut at du får ut den printplata med spolen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2010 Kva slags spiller er den gamle?Ledningssettet du har tatt bilde av, tilhører antagligt den gamle spilleren. Er det overgang og isokontakt lenger inni dashen? Er det jallakoblinger inni dashen? den gamle er en eller annet scott spiller.. jeg har dratt litt og sett så ikke ut som om det var noe overgang eller noe inni der .. men det er jo ikke jalla akkurat, men hvis du ser den plata med masse greier på, så er ledningene som kommer fra bilen skjøtet på der .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2010 Den pluggen som er på bildet må fjernes. samme med den litt mystiske komponentplata med spolen og div. Dra litt i ledningene og se om du ikke finner den originale pluggen lenger inne.Du må i alle fall dra så langt ut at du får ut den printplata med spolen. den må det ja.. Det som er problemet da, er at jeg ikke klarer å koble det opp igjen jeg har ikke peiling på hva som skal hvor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Stikk innom en bilstereo sjappe... Få dem til å bytte for deg.. det koster nok ikke så mye for en slik simpel jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2010 Stikk innom en bilstereo sjappe... Få dem til å bytte for deg.. det koster nok ikke så mye for en slik simpel jobb.. takk for svar ! noen som vet hva det vil koste ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå