Gå til innhold

Noen som vet om de selger ALPINA kopi felger til e30 i Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke noe stress å handle felger fra USA.

Opprett en postadresse i USA via JetCarrier å få de sendt dit. Så tar JetCarrier seg av resten helt til de er på ditt postkontor :)

Jeg gjorde dette i fjor. Betalte 7k for ett sett felger inkludert frakt, mva og toll for noen felger som kostet 12k i norge. Og prisen i norge var uten frakt, i 7k prisen er det 2k for flyfrakt (ble utolmodig å giddet ikke vente på båt som er billigere).

Skrevet
Orginale alpina felger til e30 kom aldri i større utførelse enn 16"

Ja det er jeg klar over,men det er snakk om uorginale 17" alpina replika felger som selges til e30.Disse felgene har 20 i et/innpress og da passer de på e21 derfor skal jeg ha sånne,org alpina 16" til e30 har 26 i innpress og det går ikke uten spacer 8)

Skrevet
Det er ikke noe stress å handle felger fra USA.

Opprett en postadresse i USA via JetCarrier å få de sendt dit. Så tar JetCarrier seg av resten helt til de er på ditt postkontor :)

Jeg gjorde dette i fjor. Betalte 7k for ett sett felger inkludert frakt, mva og toll for noen felger som kostet 12k i norge. Og prisen i norge var uten frakt, i 7k prisen er det 2k for flyfrakt (ble utolmodig å giddet ikke vente på båt som er billigere).

Takker for tipset :D:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...