mspec Skrevet Desember 15, 2010 Skrevet Desember 15, 2010 Joda jeg har søkt å lest litt men fant ikke svaret jeg var ute etter.. Har noen plager med bakluka osv som jeg prøvde å finne ut av igår..nappet ut alt av sikringer 1 etter 1 for å se om noen var røket + at jeg tilslutt prøvde å kople av polen til batteriet..fikk ikke fikset problemet mitt,mens idag hadde jeg plutselig ENDA 1 feil nemlig at airbaglampa lyser!! jeg kjenner til beltestrammeren + matta i passasjersetet,men jeg var hverken i kontakt med strammeren og satt i sjåførstolen da jeg nappet ut sikringene (hadde ikke plass til å åpne passasjerdøra). dermed lå jeg bare litt bøyd overpå sidestøtta til stolen. så jeg kan ikke tenke meg til at den matta har røket,så jeg lurer da på om det er noen matte i førestolen som kan ha røket pga. dette eller om det kan ha noe med frakopling av batteriet/sikringer som har årsaket dette?
///Naitsirk Skrevet Desember 15, 2010 Skrevet Desember 15, 2010 Du må få tatt diagnose..airbaglampe kan komme opp for alt mulig rart. Du nevner noen muligheter der, men skal ikke mere til enn et svakt batteri eller litt variabel spenning til før den lampa popper opp.
mspec Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Skrevet Desember 16, 2010 joda,bestilte faktisk carsoft 6.5 dagen før dette skjedde så jeg venter bare på å få den i posten. men immelomtiden tenkte jeg å forhøre meg litt her. for hvis det er en matte i førerstolen,så kan det hende den har røket pga jeg satt skjevt i stolen(vet ikke hvor sensitiv disse mattene er) MEN hvis det ikke er en slik matte i førerstolen,så må det nesten ha noe med sikringene/batteriet å gjøre.derfor lurer jeg på om det er en slik matte i førerstolen eller om det kun er i passasjerstolen?
thoslags Skrevet Desember 16, 2010 Skrevet Desember 16, 2010 Det er kun i passasjersetet der er matte. Er der for å registrere om noken sitter som passasjer. Det sitter jo alltid noken å køyrer bilen
The Marlboro Man Skrevet Desember 16, 2010 Skrevet Desember 16, 2010 Fikk beskjed hos han jeg kjøpte min 2000 320DT av at jeg ikke under noen omstendigheter måtte sette meg inn på kne i setene, da det ligger "sensorgreier\naps\ledninger\prosjekt" i setene en plass, og disse ryker for ett godt ord om du ikke tenker deg om når du f.eks skal støvsuge inni... (har M-sportpakke, ikke at det trenger å ha noen betydning) Han hadde dette problemet en periode, og byttet "sensorgreier\naps\ledninger\prosjekt i setene en plass" og problemet var løst.
mspec Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Skrevet Desember 17, 2010 Det er kun i passasjersetet der er matte. Er der for å registrere om noken sitter som passasjer. Det sitter jo alltid noken å køyrer bilen takker,tenkte d samme at det ikke er noen vits å ha det i sjåførsetet da sjåføren må sitte der når bilen kjøres men man vet jo aldrig da er jeg ganske sikker på at det må være noe elektrisk som forhåpentligvis kan slettes.. @ Marlboro Ja jeg er klar over den matten og hvor følsomt det er,men da jeg aldri satt/sto i passasjersetet kan det ikke være det å i og med at den matten ikke er i sjåførsetet er det ikke der heller problemet ligger *edit* glemte å si va problemet var..jeg manglet sikringen til airbag!!haha vet ikke hvor den ble av..
vidar73 Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 samme problem på min.bytta matta,og alt var ok..kom på 3500,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå