AlXz Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Hallo. Clutchen er ikke helt fin enda. Fyllte tanken helt full, fikk en kompis til å pumpe på pedalen og holde den. (i starten hang den fast inne, men den begynte å komme ut etter noen ganger) Løsnet lufteskrua og skrudde til igjen. Slapp opp pedal og pumpet på nytt, passer på full tank med væske hele tiden. Gjorde dette ganske mange ganger.. men etterhvert skjedde det ikke stort mer. Det kom ren veske ut hver gang på slutten så det ut til.., kom ikke noe mer bobler opp i væskebeholderen heller ved pumping. Pedalen er myk et godt stykke innover nå.., men den tar litt helt i bunn ca. Virker som den skraper litt inn i gir. Noen gode lufte triks her? Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 viewtopic.php?f=1&t=161052&hilit=lufte+clutch Eller skift slavesylinder Av alle her inne så må det jo være du som har brukt liggende Send meg dør for denne da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Bruk en bremseveskesuger til å lufte clutchen. Sparer deg for mye arbeid, og er veldig lett å bruke. Clutchen er lufta på 2min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2010 http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... fte+clutch Eller skift slavesylinder Av alle her inne så må det jo være du som har brukt liggende Send meg dør for denne da Takker Sett den før, og prøvd den metoden tidligere. Men det funka dårlig.. mulig den pumpe-kanna her som ikke funka ordentlig.. Bruk en bremseveskesuger til å lufte clutchen.Sparer deg for mye arbeid, og er veldig lett å bruke. Clutchen er lufta på 2min Link / info side på en slik? Thx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Lite info men tror det er enkelt å bruke http://www.biltema.no/no/Sok1/Alle/?qui ... emselufter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perm51d25 Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 jeg har brukt å snudd clutch sylindern på kassa med lufte nippelen oppover..blir en del lettere da.husk å dra pedalen ut da den vil sitte igjen i bunn når du tråkker på pedalen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perm51d25 Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 jeg har brukt å snudd clutch sylindern på kassa med lufte nippelen oppover..blir en del lettere da.husk å dra pedalen ut da den vil sitte igjen i bunn når du tråkker på pedalen Bruk en bremseveskesuger til å lufte clutchen.Sparer deg for mye arbeid, og er veldig lett å bruke. Clutchen er lufta på 2min jobber på bilverksted og har dårlig erfaring med å bruke bremselufter..hjelper sjeldent........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå