BMW525DAT Skrevet Desember 16, 2010 Skrevet Desember 16, 2010 Jeg "monterte" ny bakluke på bilen i går, og det viste seg å bli større problem enn forventet. Jeg får ikke festet demperene på de innerste festene. Er det noen som har erfaring med slikt bytte? Trenger man spesialverktøy for å feste disse? På forhånd takk
Otis Skrevet Desember 16, 2010 Skrevet Desember 16, 2010 Du trenger et rør med passelig diameter, ca 35 mm tror jeg det var for de tykkeste demperene. Så er det bare å tre røret på yttersiden og stikk dem inn i bilen, trykk de nedpå kulebolten, må føles seg litt fram da det er vanskelig å se samtidig. Husk på å legge noe i mellom røret og bilen for å skåne lakken.
BMW525DAT Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Skrevet Desember 16, 2010 Hjertelig takk Trenger vel ikke å ta av hengslene vel? Da må jeg av med hele luken igjen.
Otis Skrevet Desember 16, 2010 Skrevet Desember 16, 2010 Neida, hengslene kan bare stå på, greit å være 2 når man gjør dette, da det var litt vanskelig å få låsepinnen til demperen når den skal festes i luka. Men du får det kanskje til alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå