Lundestad Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Hva er på en M-sport som ikke er på en Touring? vil egentli bare vite forskjellen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jthorese Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Regner med at det du spør om er: Hva er på en M-Sport Touring som ikke er på en Touring? Noen skjørt foran, bak på siden, noen lister i dørene og et bedre ratt. Sikkert til hjelp å fortelle hvilken modell du snakker om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yeahE39 Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Regner med at det du spør om er:Hva er på en M-Sport Touring som ikke er på en Touring? Noen skjørt foran, bak på siden, noen lister i dørene og et bedre ratt. Sikkert til hjelp å fortelle hvilken modell du snakker om. akkurat det han spørr om ja,, er jo bare bedre komfort og "finere" design på ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SubSonic Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 M-sport er vel også senket ca 20 mm i forhold til orginal og har sportsunderstell(stivere)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 At en M-sport har bedre komfort er jo relativt, for hva er komfort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 At en M-sport har bedre komfort er jo relativt, for hva er komfort? Enig her, men bedre ergonomi for aktiv kjøring, ja. Dette er smak og behag, selv liker jeg litt fastere seter med bedre sidestøtte og syns ikke det gjør noe på lengre turer. F.eks synes jeg at det er mye bedre komfort i e36 sine vader-stoler (sports stolene i e36 m3 coupe) enn i de orginale e36 stolene. Dette fordi det rett og slett er mer påkostede seter med flere justeringsmuligheter til og fin-tune sitte stillingen til sin egen kropp. Men nå er ikke vader stoler i samme tilvalgs gruppe som m-sport stoler så en sammenligning blir noe feil. Men så har også standarden på standard-setene økt betydelig siden e36 da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 det er det samme som mtech var før mener jeg komplett msport inneholder vel sportstoler, msport styling, senket understell, større/andre hjul og sikkert noe mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JarleGa Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Min m-teck touring har som nevnt her fra før: Andre fangere og skjørter, Lister rundtom inne i bilen med M/// logo på, "sportsratt", "Sport stoler" og annet understell. Fant dett ut når eg prøvde å bytte en opphengskule eller noe, som var å få i løsvekt til vanlig touring, men på min måtte eg bytte hele bærebrua... Og så har den 17` M-felger... Og større bremser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Ser ikke ut som M-sport av e46 typen har andre bremser enn vanlige utgaver. http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/T ... rake_disc/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JarleGa Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Meiner min har 330mm fremme og noe mindre bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Høres utrolig spesielt ut, om du har en M54 2,2 liter motor og det er en 2001 modell, som har standard bremser og ikke noe som du/noen andre har oppgradert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JarleGa Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Skal sjekke når eg kommer hjem eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Høres spesielt ut, ikke engang standard M3 coupe har større enn 325mm skive forran. Bare M3 CSL og M3 med competition pakke som har større med sine 345mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Ser det skrives at M-sport er senket med 20 mm. Er det noen som vet hvor høy bilen da vil være? Jeg sikler litt etter en E46 M-sport Touring, men har desverre en litt vanskelig innkjørsel som fører til at lave biler lett tar nedi. Fant ett sted at standard 320 har 155 mm bakkeklaring, men mistenker den er noe lavere enn dette... Noen som kjenner til bakkeklaringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå