Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forhåndsbetalte frakt på noen deler han aldri har sendt meg, noen deler jeg egentlig trengte nokså kjapt...

Pengene ble overført 28/11-10, og nå er fyren reservert seg mot PM og han er ikke lenger aktiv her på forumet.

Salgstråden hans ble også nettopp stengt!

Brukernavnet er Glennarl og etter hva jeg har forstått så kommer han fra Bergen!

Skrevet
Jeg forhåndsbetalte frakt på noen deler han aldri har sendt meg, noen deler jeg egentlig trengte nokså kjapt...

Pengene ble overført 28/11-10, og nå er fyren reservert seg mot PM og han er ikke lenger aktiv her på forumet.

Salgstråden hans ble også nettopp stengt!

Brukernavnet er Glennarl og etter hva jeg har forstått så kommer han fra Bergen!

tlf 41601984

finner mye når man søker, men har kanskje funnet selv alt? :P

Skrevet

Han bor på Askøy, og er forøvrig en hyggelig kar som jeg har handlet litt med tidligere..

Selger

Skråmestø

Telefon: 416 01 984

5314 KJERRGARDEN

Hordaland

Han selger biler/deler hyppig, og skriver tilsynelatende alltid "skråmestø" som navn i annonsene, så det er helt sikkert mulig å late som om du er interessert i en bil hvis du vil bli invitert hjem til han.

Glenn Andre Skråmestø heter han ifl gulesider.

Det er såpass langt ute på Askøy at dersom du spør noen lokale helter der ute, vet de helt sikkert mer om hvor han bor etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...