kevin1982 Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Hei jeg lurte på om noen her har en helt orginal bmw E39 som ikke er senket og 15" felger. grunnen til jeg spørr er pga jeg har hatt noen ploblemer med H&R cup-kit jeg kjøpte til bilen min. og fått snakket med H&R og de ville ha mål fra mitt av felgen og opp til hjulbuen. jeg prøvde å forklare dem at det er ett fett hva måla er orginalt, pga når bilen er lavere bak en forand. så må det væra noe galt. og hadde den på bmw verkste i dag. de gikk over dempene for å se at de var montert riktig. og det var de også. så det hadde vært fin om noen her kunne tatt de måla på en orginal bmw e39 med 15" og ikke senket. forand og bak Sånn så bilen min ut etter jeg satte på H&R cup-kit 50/40 på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Hva skal du ha mål av? Lengde mellom bakken og støtfangere? Lengde mellom topp på dekk og hjulbue. Mener det er 15" vinterdekk som står på gobilen nå, så kan ta måla bare du vet hva du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Fra dekkanten til hjulbue er det 65mm foran og 70mm bak på min 520 97mod. Dette med orginale 15" vinterhjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Hei har du montert dette selv? har du brukt de gamle demperne? Er det kaldt hos deg for tiden? Det er ikke helt ukjent at om du har gamle dempere hvor oljen inneholder mye fukt så kan de fryse.. Sjekket at fjærene er til din modell/motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 Heihar du montert dette selv? har du brukt de gamle demperne? Er det kaldt hos deg for tiden? Det er ikke helt ukjent at om du har gamle dempere hvor oljen inneholder mye fukt så kan de fryse.. Sjekket at fjærene er til din modell/motor? dette er H&R cupkit demper og fjører. men det som har skjedd i det siste er at. H&R har tatt tilbake for å teste demper og fjører. og fikk coilovers tilbake som plaster på såret. dette var veldig snilt og koselig gjort av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå