Gå til innhold

Noen som har en helt orginal bmw E39

kevin1982
 Share

Anbefalte innlegg

Hei jeg lurte på om noen her har en helt orginal bmw E39 som ikke er senket og 15" felger.

grunnen til jeg spørr er pga jeg har hatt noen ploblemer med H&R cup-kit jeg kjøpte til bilen min. og fått snakket med H&R og de ville ha mål fra mitt av felgen og opp til hjulbuen.

jeg prøvde å forklare dem at det er ett fett hva måla er orginalt, pga når bilen er lavere bak en forand. så må det væra noe galt. og hadde den på bmw verkste i dag. de gikk over dempene for å se at de var montert riktig. og det var de også.

så det hadde vært fin om noen her kunne tatt de måla på en orginal bmw e39 med 15" og ikke senket. forand og bak

Sånn så bilen min ut etter jeg satte på H&R cup-kit 50/40 på bilen.

bml3hrde1tp5to9atlrn.jpg

f0ye3hjtm2b010lt2vjf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Hei

har du montert dette selv? har du brukt de gamle demperne? Er det kaldt hos deg for tiden?

Det er ikke helt ukjent at om du har gamle dempere hvor oljen inneholder mye fukt så kan de fryse..

Sjekket at fjærene er til din modell/motor?

dette er H&R cupkit demper og fjører. men det som har skjedd i det siste er at. H&R har tatt tilbake for å teste demper og fjører. og fikk coilovers tilbake som plaster på såret. dette var veldig snilt og koselig gjort av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...