M3 Yngve Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Skrevet Juni 9, 2011 *tar av meg hatten å bøyer meg i støvet * Takk takk Faen det er jo dritt vær her i dag, så ser ikke ut som det blir en liten tur på banen i Skien i dag.
M3 Yngve Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Skrevet Juni 10, 2011 Var borte i Skien og skulle prøve bilen på banen der, men de holdt på å rigge til cross kart og short car løp. Så da har vi teste noen mil på veien. Bilen virker til å funke som den skal, så da bærer det oppover til Mo snart. Nå er bilen 99% ferdig, kun Nilsen racing justering av understell, noe vi ikke rekker før Mo. Så noen få reklame merker til, og mulig ei plate fra travers og fram, men blir ikke før Mo den plata. For holde meg på banen.
winchester Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Hehe, skjønner jo at du må ha den der for sponsoren sin del, men hadde vært grommere uten. Var ikke ment negativt, om du tolket det slik.
Ivanrogov Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Biltema merke var jo en skandale! Ellers megen pent !
fizn Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Syns du skulle hatt en annen sponsor der ja isteden for Biltema.. Men ser jeg vekk fra det, er den en av top 3 av E46er her på forumet! \:D/
M3 Yngve Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Skrevet Juni 10, 2011 Biltema merke var jo en skandale! Ellers megen pent ! Da spør jeg hvorfor ? Er det stygt satt på, for stort, feil farge, eller bare for det er Biltema ? Har det seg sånn at de sponser med en god del, så hadde jeg ikke hatt dem, hadde jeg ikke kunne dratt til Mo feks.
RF91 Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Håpte Biltema-logoen skulle være grå. Bare mørkere enn bilen, slik at den syns, men ikke skriker ut at den er der Menmen Må man, så må man Feit tralle!
winchester Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Biltema merke var jo en skandale! Ellers megen pent ! Da spør jeg hvorfor ? Er det stygt satt på, for stort, feil farge, eller bare for det er Biltema ? Har det seg sånn at de sponser med en god del, så hadde jeg ikke hatt dem, hadde jeg ikke kunne dratt til Mo feks. Var kanskje litt for knall farge. Skjønner jo det at man må gjøre sponsorene glade, Yngve.
Spiritus Sancti Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Iom at Pee Bee Motorsport er rød og hvit, setebeltene og TITAN merket er rødt. Ville jeg hatt BILTEMA i rødt også.. Syntes ikke helt at det blåe passet inn kanskje?
Rayman Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Ble meget bra denne håper du får en smertefri sesong! Likte veldig godt fargen, biltema logoen viser godt ja.. men er ikke det meningen?? Har man sponsor logoer på bilen så blir det jo sånt..
Wendel Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Synes dette blei bra jeg! Biltema satser stort nå med veldig mye sponsing virker det som. Det kan vi like! Det betyr bare enda flere gromme biler å nyte:) Men liten ting, er det veldig fargeforskjell på døra di kontra resten av bilen? Eller er det bare bildene her som juger litt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå