Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Artig at du funker så bra. Fornøyd med nye utvekslinga?

Når er neste mulighet for å se den karen herje vilt på banen da?

Satt på med e46 M3 for første gang i helga. Må si det frister med ny bruksbil nå gitt ;) Det karosseriet er bare så rått.

Den funka bra den, men blir altid litt for høy eller for lav, pga forskjellige baner. Med med 225 og noen 265, så fikk jeg 8000 rpm på 4 gir, så skal ikke bytte.

Å den stikker godt av sted på aksen nå ja. :D

Jeg skal vel prøve litt på Gatebil vel, men regner med at de ødeligger med for mye sjikaner der. :(

Og ikke minst for mye sakte gånde biler med 2JZ og SR20 motorer. :wink:

• Svar 808
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
LIKER;) må innrømme ble stående en god del å sikkle på M3en din;) Forresten hvordan gikk det på breisladden?

Ble for mye brekk, så miste farta, da ble det ikke noe pokal denne gangen. "viktigste er ikke å vinne, men å spinne" vet du. :wink:

:applause::applause::applause::mrgreen:

Skrevet

Perfekt utveskling til alle forhold skal vel godt gjøres, men varvstopp på fyrans väksel er jo inte fel :)

Da skal jeg se etter røyk og lytte etter litt skikkelig motorlyd på Gatebil. Hva du har i mot 2jz skjønner jeg ikke helt, men den derre SR20-saken er håpløs. Kjedeligeste motorlyden som finnes. Den høres ut som den har kols rett og slett :)

Skrevet
men den derre SR20-saken er håpløs. Kjedeligeste motorlyden som finnes. Den høres ut som den har kols rett og slett :)

x2, for ikke å snakke om ca18det...Folk som velger de motorene er vel de som er fjorten år og går kun etter dumpventil-lyden.

Når det er sagt: s54 er vel beste BMW-motoren?! Ser jo slik ut, holdbart og på 1 bar gir mycket mos som svenskene sier, også er den ikke så tung heller :applause:

Skrevet

folk velger vel sr20det fordi de er lett tilgjengelige og lett å få litt hester i.

en s54 motor er IKKE billig s50 er billigere men tåler ikke like godt overlading

Skrevet

Innmaten på s54 er bedret og forsterket en god del, i forhold til s50 motoren, bedre utgangspunkt og velge en s54 hvis du skal ha litt power :applause:

heftig kjøring Yngve! begynner og sitte med sladdinger nå ;)

Skrevet

Ole, jeg trenger ikke mere av Ringnes, for hele facebook dreier seg jo om han :shock:

Tusen takk for all skryt. :applause:

Jeg har lagt 2JZ for hat, bare fordi alle syns det er så kult. Hadde den motoren stått en en Starlet, så hadde ingen brukt den. :D

Toyota er Hiace som er tingen. :D

Skrevet
Ole, jeg trenger ikke mere av Ringnes, for hele facebook dreier seg jo om han :shock:

Tusen takk for all skryt. :applause:

Jeg har lagt 2JZ for hat, bare fordi alle syns det er så kult. Hadde den motoren stått en en Starlet, så hadde ingen brukt den. :D

Toyota er Hiace som er tingen. :D

Eg kunne ikkje vert meir einig men poenget mitt er vel att kjøyringa er vel den samme i år som altid? :P

Skrevet

Å ja Ole. :D

Men på Mantorp er "alt" lov i forhold.

Men med nye fine skogen, så kommer det strenge regler. Noen blir bra, andre dårlige.

Gikk med 32 stk nye dekk, av 6 stk 225/40-18 og resten 265/35-18 :mrgreen:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...