Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 808
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da er turingen nesten ferdig. :D

Kun å bytte til sort taktrekk, bytte til senke sett, bytte til M-tech front fanger, lakke den + div, bytte stoler, feste spyler tank, 2 ledninger må lodes, polere og bytte til CSL 18" felger :D

Så er det 4hjuls kontroll og på biltilsynet. :D

ks79pz8o73btg9ci8emd.jpg

318 I merket skal sitte på :mrgreen:

ln8mt97ysao2am0i6j56.jpg

• 4 weeks later...
Skrevet

Har ett lite spørsmål vedrørende ditt og utveksling. Det var e34 m5 du hadde hentet utvekslingen fra? Hvem fikk du til å bytte over delene? Hvordan synes du den ble etter det. tenker da mer på vanlig banekjøring, ikke sidelengs...

Er det forskjell på 3,6 og 3,8?

Skrevet

Ja de alle har 3,91 i følge en kompis. Bare de siste 500 som hadde en annen. Hvordan er den å kjøre med til vanlig? Har du brukt den til noe som er vanlig??? Kunne du sendt meg info til han som gjorde det for deg eller be han kontakte meg?

Skrevet
Ja de alle har 3,91 i følge en kompis. Bare de siste 500 som hadde en annen. Hvordan er den å kjøre med til vanlig? Har du brukt den til noe som er vanlig??? Kunne du sendt meg info til han som gjorde det for deg eller be han kontakte meg?

Kom med utvekksling eller 2 differ du, så får jeg det gjort. Kan du ta med deg dasjbordet kanjse også. :applause::applause:

Gjør over 250km med 3.91, så ikke noe problem å kjøre med på veien å til vanlig. Burde hatt sånt orginalt spør du meg. :shock:

Skrevet

Jeg kontakter deg til uken. Bilen skal snart ribbes så er ingen umulighet. Kontakter deg på PM.

Z3 har jeg solgt, men skal stå for kjøp av dasjen fordet. Hater folk som går tilbake på ting de har sagt. Kankje ny eier vil ha sort!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...