G-RACING Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Fan for eit rått bur, var jo kjappt levert Dur på med flat grå uten metallik, gjerne matt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2011 Ikke mange som bygger bur som Linderud nei. Ja, blir grå tror jeg, med litt matt i seg, eller frozen gray. Blir nok da sort og orange dekor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Skikkelig fint buret det der Skikkelig fine de Nitron godsakene og Blir det lakk next eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Ble utrolig bra Yngve Blir cool i grå også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Rått bur! Tenker det blir knall med grå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Skikkelig fint buret det der Skikkelig fine de Nitron godsakene og Blir det lakk next eller? Blir litt ombygging fra H til V ratta bil + litt for å bygge om fra SMG til mannuell. Men håper på det blir lakk i slutten av neste uke, spørs litt på lakkern. Jeg blir ferdig å pusse til det. Takk for alle fine komentarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Høres godt ut Her går det unna, gleder meg til uppdates. Bra jobba Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 I dag har jeg pussa nesten alle løse deler, så er jeg litt heldig, blir de lakka i morra. Har bestemt meg for "Grozen gray" på hele bilen, svart blanke lister, og blank sort og orange dekor. Blir også en blank grå farge på felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Grozen Gray? Den har jeg ikke hørt om før, få se bilder Yngve. Blir nok gromt, spesielt med sort og oransj dekor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Som vanlig så går det unna her Liker planene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Mente seff " Frozen Gray" som er på E92M og diesel purka til Morgan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Hehe, skjønte det du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djcmb Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Hva er navnet på denne grønnfargen Yngve? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 hulken-green:P Flott buret ble Endelig noen som bygger skikkelig bur som både er solid, samt ser greit ut... er så mange jalla bur som blir bygget rundtomkring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 1, 2011 Forfatter Share Skrevet April 1, 2011 Hva er navnet på denne grønnfargen Yngve? Hvem grønn farge? Denne eller den gamle bilen ? Bur er viktig og tror ikke man finner bedere bur man en Linderud. Fine løsninger på ting, er som du sier, ser bra ut. Gleder meg til å begynne å montere bilen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå