e30 tommis Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 noe lignende dene fargen har vært rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djcmb Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Bilen som tilhører tråden:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 1, 2011 Forfatter Share Skrevet April 1, 2011 Bilen som tilhører tråden:) Vet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 1, 2011 Forfatter Share Skrevet April 1, 2011 Ja den Z4 var grom farge, men det er sikkert noe silke matt eller noe, og da må alt lakkes likt å det går ikke med min bil. Må være så jeg kan lakke litt og fikse også i fremtiden. Blir Frozen gray nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djcmb Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Bilen som tilhører tråden:) Vet ikke. Hvis den heter farngruen metallic, så er vist det en ganske så sjelden farge på e46 coupe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Sjelden og stygg i så fall, kanskje derfor den er så sjelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 1, 2011 Forfatter Share Skrevet April 1, 2011 Sjelden og stygg i så fall, kanskje derfor den er så sjelden Helt klart. Står sikkert et sted, skal sjekke etter i morra før jeg peller de merkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 rått bur stå på, detta blir knall bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djcmb Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Syns den er fin jeg:) alle kjører sølv eller blå e46, så liker heller å skille meg ut... Nypolert å nyvaska, så er farngruen helt nydelig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Synes e46 m3 kler denne fargen fint jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Haha, ikke spør Yngve hva han syntes om Pheonix Gelb;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Anders, trodde du kunne litt mere om farger da. Værste fargen på M3 er jo denne Phonix gelb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Bilder Yngve Kobler du alltid opp kullfilteret på bilene du bygger om ? Har litt problemer angående plass på min E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Bilder Yngve Kobler du alltid opp kullfilteret på bilene du bygger om ? Har litt problemer angående plass på min E36 Bilder kommer når det er noe lakk osv på deler. Ja, jeg bygger så org som bare mulig. Men på din bil hadde jeg bare gitt f i det, bare tull egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Bilder Yngve Kobler du alltid opp kullfilteret på bilene du bygger om ? Har litt problemer angående plass på min E36 Bilder kommer når det er noe lakk osv på deler. Ja, jeg bygger så org som bare mulig. Men på din bil hadde jeg bare gitt f i det, bare tull egentlig. Som jeg har sagt BD, på e36 hadde jeg hvertfall ikke giddi, vet ikke hvor det er plassert på e46 M3. Men på e36 3,2l så ligger den i bagasjerommet, og profilene inn mot reservehjulsbrønnen er annerledes enn f.eks 318is osv, så skal du ha det helt som orginalt så må du sveise om litt i bagasjerommet. M.a.o bare å drite i det, kan sende deg et bilde av hvordan du gjør for å eliminere det, hvis du ikke er sikker på hvordan du skal gjøre det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå