///Naitsirk Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Send til meg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 Send til meg og Hva skal sendes ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Hehe..det bård skrev på forrige side ang sletting av kullfilter, men egentlig er det ikke så nøye da det tok 2 sekunder å søke seg frem til det Men nok om det...Blir det noe tur til ringen i år med denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 Om bilen funker som den skal, er like hel osv, så blir det muligens en tur på Ringen i august. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Yngve, hvilke gummiforinger fra biltema pleide du å bruke til girkassa? så du nevnte det i en tråd engang, men finner det ikke igjen Hva må man forresten gi for et slikt bur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 Husker ikke hva de heter de gummiene, men mulig de er litt for lange. Det skal jeg finne ut innen få uker, da bilen her skal sammen. Koster 28 000,- kr eller 32 000,- kr med Fia papirer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Koster å værra kar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Når buret e ferdig lakka blir det så j.. rått at pris er gløymt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 Da er bilen lakka og står oss rute mannen, så blir bånn gass fra mandagen av. Ble frozen grey utapå og klar inni, den er mye mørkere in live. Tusen takk til Larvik lakksenter og Kennth for en knall jobb. Før. Etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Sy-yykt fett Yngve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 Sy-yykt fett Yngve Takk takk. Tror den blir bra når alt er på plass, og knall blå og sort dekor. Blir Biltema oppever hele siden. Alle tøffe biler har jo Biltema reklame, og jeg vet hvem som var først med det. Men er litt kjipt at jeg ikke kan polere av dekk rester som blir oppover siden på bilen. Alt møkk sitter jo mye bedere på matt bil. Så blir det fort litt shabby om det ikke er strøken liksom, men får prøve å beholde den fin en god stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 RÅTT!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Skal du ha GTR panseret på denne? Hva med å foliere taket svart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Blei sinnsykt bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 Skal du ha GTR panseret på denne? Hva med å foliere taket svart? Ja GTR panseret skal på. Ikke helt sort tak, men kansje noen striper over eller noe. Vi skal prøve å finne på noe kult. Thomas fikser noe kult han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå