Rayman Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Skal si! Er nesten ferdig før jeg oppdaga tråden her Gleder meg til å se denne i aksjon på Gatebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 Skal si! Er nesten ferdig før jeg oppdaga tråden her Gleder meg til å se denne i aksjon på Gatebil! Kan ikke ligge på sofaen, når man skal ut å kjøre i sommer vet du. Driver å tar vekk og kobler M3 motoren opp mot et 318 sedan el annlegg. Noe som tar jækla med tid. Ble noe trangt med buret, men går så vitt å få på lokket igjen. Noen som har peil på Usa og Euro S54 lamdaer ?? Vært å henta salgs "M3" også, så løp å kjøp. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28120604 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Blir skam rått dettan yngve;) får jeg prøve denne også??? Synes du kunne bygd en stv i stede, da hadde jeg kjøpt den når du var ferdig;) Ses vi på ACR i år?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 Blir skam rått dettan yngve;) får jeg prøve denne også???Synes du kunne bygd en stv i stede, da hadde jeg kjøpt den når du var ferdig;) Ses vi på ACR i år?? Denne skal du ikke prøve, he he. Blir for nervøs til det. Ses nok der om bilen er hel og ferdig. Jeg skal nok bygge en turing for salg nå snart, men ikke med M3 bredding. Folk skal jo ikke kjøpe noe om dagen, så skal lage en "billig" sedan eller turing, som ikke blir lakka opp, eller gjort noe med utsende på. Mulig den blå blir solgt i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 30, 2011 Forfatter Share Skrevet April 30, 2011 Går sakte med sikkert framover her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 Sakte du lissom! Det var dagens..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 Dette blir gromt Yngve:) Skal du ha skilt på eller ble det ren banebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 Solgt den blå da? syns jeg så den med prøveskilt igår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 30, 2011 Forfatter Share Skrevet April 30, 2011 Solgt den blå da? syns jeg så den med prøveskilt igår. Den blå er solgt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 Så den blåe opp til flere ganger igår i Skien, for en utrolig grom E46! Lå bak den på vei fra Flitti og mot byen og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 Hvorfor kjører han uten skilt da? er ikke det en ombygd en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 30, 2011 Forfatter Share Skrevet April 30, 2011 Hvorfor kjører han uten skilt da? er ikke det en ombygd en? Seff er den ombygd og godkjent. Men hadde ikke skilter på den når den ble levert. MOTORDATA Drivstoff: Bensin Motorkode: Slagvolum: 3246 Effekt: 252 Enhet: kW CO2 utslipp: 188 dB: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Begynner å ligne bil igjen nå Satan, likte de PeeBee bærearmene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2011 Begynner å ligne bil igjen nå Satan, likte de PeeBee bærearmene dine Han har flere sett på lager nå, til din bil også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Kom 16 stk Raptor 18" felger fra GS i går, og kjøpt 20 stk 225 og 40 stk 265 dekk nå. Felgene er nesten helt lik farge som resten av bilen. De passa fint på bilen også. Kommer bilder i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå