Nupen1 Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Fan meg heilt rå den sving radiusen der!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 ser ut til å bli en mega grom e46. Blir virkelig herlig med litt bmw mpower +++ på banen igjen da!!! Gatebil helga du satser på eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 hvertfall rå svingradius! skal du på gatebil på våler eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 Satser på Gatebil Våler ja. Men da MÅ alt gå på skinner den siste tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 krysser fingrene for d da, gleder meg til å se denne grom bilen ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 Ser ut som Gatebil kan ryke nå. Den går ikke på alle, og finner ikke feilen. De spruter bensin ut av alle 6 når jeg drar på starteren. Nye plugger, og sett at alle coilene gir gnist. Så må jeg ha en ecu til ESS igjen, for nytt prog, da den mest sannsynlig har fått smg prog i seg. Finner jeg feilen i morra, så kansje det går, eller ser det sort ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Henger sikkert litt, gi den et par minutter og litt gass så tipper jeg den kommer på resten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 det håper da jeg hvertfall!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Har du bytta innmat i blokka på denne Yngve eller er motoren urørt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 Har du bytta innmat i blokka på denne Yngve eller er motoren urørt? Jeg bruker ikke penger på tull. Når man ikke skal lade mere en ca 0.6, så trenger ikke smidd innmat på BMW motorer under 1 kg trykk. Har bytta råde lager bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Kan ikke bare være en ventil som henger da?? Sjekket kompresjon ved turning av motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 Kan ikke bare være en ventil som henger da?? Sjekket kompresjon ved turning av motor? Motoren gikk fint som bare det i januar, så tviler på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 da må det jo være som du sier, i styringen,, lykke til, håper du blir klar til treffet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 Det var lekk mellom syl 1 og 2, så toppen ryker av på mandag. Så blir uten bil på Våler gitt. Blir ikke tid til å få gjort alt som skal i tillegg, og hastverk er lastverk. Skal til ESS for mapping og maxen kompressoren. Blir ARP bolter og ny plana topp nå. Så skal stå ferdig og fin til ACR. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Aaa shit, hadde håpet på å studere bilen på våler. Når er ACR da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå