Jørgen-A Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Dette fikser du! Husk og ta med lokket til våler da. Jeg har vert og hentet min gamle m3 som jeg og nåværende eier skal kjøre på lørdag. Så jeg kan prøve og legge litt røyk for deg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 Dette fikser du! Husk og ta med lokket til våler da. Jeg har vert og hentet min gamle m3 som jeg og nåværende eier skal kjøre på lørdag. Så jeg kan prøve og legge litt røyk for deg også Finner nok ut av det, men ikke tiden til sånt nå. Lokket henta jeg der det lå i sta, så skal ha med div andre ting oppover også. Jævla bil folk ass Ha ha, det får du gjøre ja. Tlf nr til deg igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Bør ikke ohme induktive givere! Mål vekselspenning og snurr på hjulet i stedet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Bør ikke ohme induktive givere! Mål vekselspenning og snurr på hjulet i stedet... Har gjort det serru. Men ikke 100 % sikker om det er V eller H side av abs følerne som gir disse signlene. Blir å søke i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 må si jeg er imponert over svingradiusen.. heheh.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 må si jeg er imponert over svingradiusen.. heheh.. Må ha litt sving for lukeparkeringer i byen vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 haha.. skulle ikke tro det skulle bli noe ploblem ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 Da er det snart bil igjen. Men disse jævla signalene, har jeg ikke fått finni ut noe enda. Prøve å søke igjen i morra. Men fy for en idiot jeg har vært, ved å velge denne fargen på en bane bil. Blir stygg med en gang, alt syns og riper blir det med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Nesten synd det er så mye jobb med denne lakken... For den er jo så JÆVLIG nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=521374 Sjekk litt her;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 Har handla sånn voks jeg. Så blir bra når jeg får vaska den og voksan. Men etter aktiv bane kjøring, er det nok litt dekk rester osv oppover siden, så håper det går vekk med WD40 og den voksen. Blir nok ny farge og 2 lag klar lakk til vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Satan Yngve denne børsa de blir grom, er det orginal eksos du skal kjøre med ? Hvor blei det egentlig av hulken ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 Satan Yngve denne børsa de blir grom, er det orginal eksos du skal kjøre med ? Hvor blei det egentlig av hulken ? Ja, blir nok grei om litt nå. Ikke org bakpotte, Usa eksos fra euro grenrør, og GS bak potte. Tror det blir grei lyd, men blir nok ikke kvitt den skarpe flærre lyden. Hulken, ble lakka hvit og er å så på trackdays.no sine dager. Er hvit og sort, og står trackdays.no på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 FYYY FLAAAATE! blir dritrått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 FYYY FLAAAATE! blir dritrått!! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå