Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 808
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Vent til dere ser den live, synes det er teit å komme med slike kommentarer!

Denne lekkerbisken her er he-eelt, helt sjukt sjukt bøs!! og biltema dekalene sitter som et skudd på siden 8)

Yngve har laget nok et beist! :mrgreen: ...brøler som et gjør den også :twisted:

Skrevet

Jeg er helt enig at Biltema skulle vært i samme rødfarge som Titan oljer, men det er lett å se etterpå.

Så koster det mye å lage nye merker, og Biltema er liksom blått.

Når jeg ser hvordan alt har blitt, hadde det vært mest kult å hatt alt kun sort, med det grå fra bilen som skrift, dvs sort autline, eller hva det kalles. Men kan ikke altid få det som man ønsker.

Ja, det er dessverre farge forskjell på karossen og alle delene. Når man ikke har tid tid å lakke alt på en gang, blir det ofte sånn, spes med den matte klar lakken. :(

Bilen går meget bra, men tror kansje gira blir litt korte med 3.91. Men har seff med en org 3.62 diff til Mo.

Men om man skal kjøre runde tider, er lav utvekksling helt konge.

Men denne bilen skal brukes, så er nok ikke lenge så fin :mrgreen:

Skrevet

Jeg syns bilen så enda bedre ut live en på bilder( og det sier litt!)

Merket passet bra og lyste ikke opp. Syns kanskje det ser litt sånn ut pÅ bildet, men så jo ikke sånn ut:D

Igjen synd mtp kjøring på banen, hadde sett frem til å se den kjøre :D

Skrevet

Mange som har unødvendig mye i mot Biltema syns jeg. De har spart meg for MYE penger, både til bil og bygging. De har presset priser i hele Norge, ikke bare på det en kjøper hos Biltema selv, men også hos konkurrentene. Alle vet hva en får når en handler på Biltema, kjøper en det billigste er det drit, kjøper en det dyreste (som allikevel er billig) er det som regel kurrant vare, på høyde med Tengtools og lignende til ti ganger prisen. Syns det er tøft at de involverer seg i slikt som dette og faktisk gir Yngve muligheten til å gjøre dette - til stor glede for resten av oss!

Skrevet

Grattis med BILTEMA spons!! Eg synst det blei heilt riktig eg! Som nemnt tidlegere skal sponsor decal vise så fargen var heilt rett, ENDELIG litt drifting stuk over bilen !!

:applause::applause:

Drit i desse fisefine folka! :)

Skrevet

Når man ser på Yr.no, så melder det regn hele neste helg. Kan ikke altid stole på dem, men de har hatt mye rett om dagen.

Så da lurer jeg på om det blir Mo eller Mantorp, der de melder bedere vær. :?

Skrevet

Kult med biltemalogo, synes det passet bra på bilen. Ellers et heftig bygg. Altid et høydepunkt med bilene dine på bane..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...