Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 808
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Du er vanvittig god til å kjøre. Blir imponert hver gang jeg ser denna karen i aksjon. Så ikke ut som denne bilen står noe tilbake for "hulken" heller. Hvordan var ACR å sladde på Yngve?

Skrevet

Yngve kan ratte 8)

Gromme bilder! synd jeg ikke fikk vært der oppe!

Gleder meg til film fra treffet, og det kommer! fikk jeg høre idag at det kommer en godbit av!

Skrevet

Tusen takk for så mye skryt da :mrgreen:

Bilen funka som jeg drømte om. På fredagen, så mista jeg lamda blende mutteren, men fikk ny av en snill fyr. Så etter 6 dekk og rattrusta begynte å sleppe, da gikk clutch pumpe slangen. Den sprakk, :(

Men fikk repp den på tess, så på lørdagen var vi klare igjen. Da begynte jeg å bli i ett med bilen, og Hulken hadde nok ikke hengt på :mrgreen: Disse Nitron demperne, nye typen PeeBee armer, Linderud buret + div jeg har gjort, får jeg igjen får nå. :D

Kun 1 liten ting, og det er at den blir litt varm på vannet, det på grunn av for liten Renult vifte, ( får skylde deg selv da Yngve, når du bruker Renult deler :wink: ) som nå skal byttes med en stor god en fra Volvo ( Hulken hadde sånn)

Marius Heslehaug ala Autobloggen, har vært sammen med oss å filma. Så tror han har fått noe materiale. :mrgreen:

De som har bilder eller film, bare pøs på her og face. Takk takk. :applause:

Her går det ca 140 km, og opp mot 160 km ned i svingen, der dessverre filmen slutter. Da har jeg over 200 km på hjula. :D

Skrevet

fytti helvete. der gikk det unna!

grom kjøring du bedriver om dagen. balansen i bilen må være overlegen?

Skrevet

Ja, bilen er over grom å kjøre nå. :D Jeg kan slappe av mens jeg kjører liksom. Bilen går dit jeg ønsker og bare å holde stumt. :mrgreen:

Gleder meg virkelig til nye Rudskogen, da det ser ut til at man kan ha minst like bra fart som på ACR.

Men ACR er "min" bane, enn så lenge. :D

Skrevet
Helvette! Der gikk det unna Yngve:)

Må passe på så det ikke blir kø vet du :wink:

Hehe, det er viktig:)

Fikk henta meg en e46 nå jeg også, så klør i fingrene etter å få rivd den fra hverandre. Men må vente til garasjen og 2 andre biler er ferdig, så blir vel ikke før til høsten :(

Får holde med bilder og filmer av gromvogna di sålenge:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...